וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 6 ילדים נשרפו למוות בתום מסיבת פיג'מות

החגיגה הסתיימה באסון. שני מבוגרים ושישה ילדים נספו בדליקה שפרצה בבית בצ'רלסטון בווירג'ינה המערבית. מחקירה ראשונה עולה כי בבית היה רק גלאי עשן אחד - מתחת לכיור

שמונה בני אדם, בהם שישה ילדים שגילם תשע שנים ומטה, נספו אמש (שבת) בדליקה שכילתה בית בן שתי קומות, בעיר צ'רלסטון שבווירג'יניה המערבית. גילם של הילדים שנספו נע בין שנה לשמונה שנים.

זו אחת התאונות הקשות ביותר שידעה צ'רלסטון, בירת המדינה זה שישה עשורים. רשת ABC דיווחה כי האסון אחרי מסיבת פיג'מות שנערכה בבית, בעת שבני הבית הלכו לישון. לצד ההרוגים, ילד אחד נפצע פצעים אנושים ומבית החולים נמסר שיש חשש רב לחייו.

בית שעלה באש בתום מסיבת פיג'מות בצ'רלסטון, מערב וירג'יניה. מרץ 2012. רויטרס
הבית שבו אירע האסון, הבוקר בצ'ארלסטון/רויטרס

טרם ידוע מה גרם לאש להתלקח. סגן מפקד תחנת המשטרה בעיר אמר כי כל הנספים הם קרובי משפחה, ככל הנראה שתי אחיות וילדיהן. לא ידוע אם כולם התגוררו יחד בבית-העץ הישן, או שכמה מהם באו לישון אצל האחרים. שכנים אמרו כי המשפחה שגרה בבית עברה להתגורר בו רק לפני כמה חודשים.

ראש העיר, דני ג'ונס, אמר כי שמע על הדליקה זמן קצר אחרי שהכבאים הגיעו לזירת האסון, בשעה 03:30 בלילה. "שישה ילדים הרוגים זה משהו שקשה מאוד לעכל", אמר. לדברי הכבאים, בבית היה מותקן רק גלאי-עשן אחד, שהיה מתחת לכיור המטבח, ולא קבוע בתקרה כפי שדורש החוק.

(עדכון ראשון: 23:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully