וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמני חשוד בהצתות בהוליווד - אך האם פעל לבדו?

יום לאחר שתועד בצילומי אבטחה, עצרה משטרת לוס אנג'לס את הארי בורקהארט בן ה-24, שהודה בינתיים בהצתת שריפה אחת, וחשוד כי גרם ללפחות חלק מ-55 השריפות שהוצתו בעיר בימים האחרונים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

האם נמצא האחראי לגל ההצתות בלוס אנג'לס? יום אחרי שהמשטרה המקומית פירסמה סרטון ממצלמת אבטחה בעיר, בו נראה אדם החשוד באחת ההצתות בשדרות הוליווד וביקשה את עזרת הציבור באיתורו, הודיעו אמש (שני) הרשויות בעיר כי האיש, אזרח גרמניה, אכן נעצר.

"בסביבות 3:00 בלילה, עצרה המשטרה המחוזית גבר בן 24 בשם הארי בורקהארט, שלאחר מכן הואשם במקרה אחד של הצתת בית מגורים, וכרגע מוחזק בלי אפשרות שחרור בערבות", הודיע ראש עיריית לוס אנג'לס, אנטוניו ויירייגוסה. "אנו מצפים שככל שהחקירה תימשך, הוא יואשם בסעיפים נוספים".

כבאיים מכבים שריפה שהוצתה בבניין דירות, לוס אנג'לס, 2 בינואר 2011. רויטרס
כבאי עומל אתמול על כיבוי בית דירות שעלה באש בעיר/רויטרס

בעיר המלאכים מתמודדים בימים האחרונים עם גל הצתות בזדון שלא ידעו כמוהו, שכלל לא פחות מ-55 שריפות, שמרביתן החלו בהצתת כלי רכב. הדליקות התפרשו על פני שטח נרחב של העיר, כשמקרים רבים אירעו באזור הכי מפורסם בה - רובע תעשיית הסרטים, הוליווד. עד כה איש לא נפגע מן האש, אך נזק כבד שנאמד בלמעלה משני מיליון דולרים, נגרם למכוניות ולמבנים, ותושבים רבים אף נאלצו לנטוש את בתיהם.

מפקד משטרת לוס אנגל'ס, צ'ארלי בק, הוסיף כי הוא משוכנע שהאיש שנמצא בידי המשטרה "הוא האדם הנכון", אך גם הבהיר כי בשלב זה, אין לדעת אם מדובר במצית בודד: "הן משטרת לוס העיר והן המשטרה המחוזית פועלות בהנחה שהוא לא פעל לבד. יש כמה סימנים לכך שייתכן שהוא פעל לבד, אבל אנחנו לא יודעים זאת עדיין. עלינו להמשיך בזהירות לפני שאנו מצהירים שהוא פעל לבד".

כבאיים מכבים שריפה שהוצתה בבניין דירות, לוס אנג'לס, 2 בינואר 2011. רויטרס
צוותי הכיבוי שומרים על נוכחות מסיבית בשטח/רויטרס

במשטרת לוס אנגל'ס הודיעו כי למרות המעצר, הם לא מתכוונים לקחת שום סיכון: צוותי הכיבוי והמשטרה יישארו בעיר בכוחות גדולים וגם חקירת האירועים תימשך, בניסיון להבין מה עומד מאחורי גל ההצתות המסתורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully