וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע תוקף בחריפות: "לבני הפרה את אמוני"

מספר 2 בתנועה מתקשה לעכל את הכניסה לקואליציה ואת העובדה שייוותר כנראה בלי תיק, ובראיון לגלי צה"ל הביע את אכזבתו מיו"ר המפלגה. עם זאת, הבהיר כי לא יפרוש. האזינו

יח"צ - חד פעמי

הכניסה לקואליציה עולה למפלגת "התנועה" בסכסוך קשה בצמרתה: ח"כ עמרם מצנע, מספר 2 במפלגה, מתח הערב (ראשון) ביקורת קשה על יו"ר המפלגה, ח"כ ציפי לבני, ואמר כי "לבני הפרה את אמוני". עם זאת, בראיון לתוכנית "יומן הערב" בגלי צה"ל, הוסיף מצנע כי אינו מתחרט על החלטתו לחבור ללבני.

מצנע, שלפי הפרסומים עד כה לא צפוי לקבל תיק בממשלה, לאחר שהוחלט כי תיק איכות הסביבה יינתן למספר 3 במפלגה, עמיר פרץ, אמר בראיון כי הוא מעדיף "לא לעסוק בענייני הקואליציה והעניינים הפוליטיים האלו". בעניין זה הוסיף: "ניתן לזמן לעשות את שלו. נדמה לי שאנחנו עוד רחוקים מהרכבת ממשלה. אם וכאשר תקום, ניתן לדברים להתפתח מעצמם".

כשנשאל מצנע לגבי יחסיו עם פרץ, השיב כי "הבעיה היא לא ביני לבין מס' 3, אלא בין יושבת ראש התנועה לביני. אני חושב שהייתה פה הפרת אמון - ויותר מזה לא אוסיף". כשנשאל אם הוא מתחרט על ה"הרפתקאה" הפוליטית שלו, השיב: "אני לא מצטער. נבחרתי לכנסת בזכות, ובכוונתי כמובן להיות חבר כנסת. שמעתי גם על ספקולציות... אמירות שאולי מצנע יתפטר ויביא גאולה למספר 7 - זה לא יקרה. אני בכנסת, וזו החלטתי והתחייבותי לאותם בוחרים רבים שבחרו בתנועה בזכותי. אני כמובן אעשה הכל כדי להשפיע כחבר כנסת על המציאות הכל-כך קשה שבפניה אנו ניצבים".

בסוף השיחה נשאל מצנע עם מצב העניינים העכור בתוך מפלגתו לא עלול להפריע לו למלא את תפקידו כח"כ, והשיב כי אינו מעוניין להתייחס לכך בראיון פומבי: "יש לי עניין עם יושבת ראש התנועה ולא עם מאזיני גלי צה"ל, ואת זה אעשה איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully