וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: "שירות הביון שלנו לא היה בקשר עם זיגייר"

בהודעה מטעם התובע הכללי במדינה נאמר כי הוא עודכן מפי ראש הסוכנות החשאית של אוסטרליה, ודבריו תאמו את דברי נתניהו בעניין. "בשלב זה, אין צורך בבדיקה נוספת"

"שירות הביון של אוסטרליה לא היה בקשר כלשהו עם בן זיגייר-אלון", כך אמר התובע הכללי של אוסטרליה, מארק דרייפוס. על פי הדיווח בעיתון האוסטרלי "סידני מורנינג הראלד", משרדו של דרייפוס פרסם הודעה לפיה הוא קיבל על כך עדכון מראש ASIO, שירות הביון האוסטרלי.

תחקיר ABC. צילום מסך
בן זיגייר/צילום מסך

"התובע הכללי קיבל עדכון מקיף מפי ראש ASIO, על כל הידוע לסוכנות על המקרה", נאמר בהודעה. "דבריו של ראש השירות תואמים את דברי ראש הממשלה הישראלי". דוברת משרדו של דרייפוס אמרה כי שר החוץ של המדינה, בוב קאר, הורה לבחון כיצד טופל המקרה בתחום הדיפלומטי. לדבריה, סקירת הטיפול במקרה תושלם על ידי גורם בכיר במחלקת המדינה, ותושלם בהקדם. "בשלב זה, התובע הכללי אינו רואה צורך בסקירה נוספת", הוסיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ביום שלישי האחרון יצא משרד ראש הממשלה בהודעה חריגה לפיה "בהמשך לפרסומים הרבים, מדגיש משרד ראש הממשלה כי למר זיגייר ז"ל לא היה קשר עם שירותי וארגוני ביטחון אוסטרליים". עוד נמסר כי "משרד ראש הממשלה מבקש לציין שבין מדינת ישראל על כלל ארגוניה לבין ממשלת אוסטרליה וארגוני הביטחון האוסטרליים קיים שיתוף פעולה מצוין, תיאום מלא וקיימת שקיפות מלאה בטיפול בנושאים העומדים על הפרק".

כפי שהדגישה הודעת משרד ראש הממשלה, בין ישראל לאוסטרליה מתקיימים קשרים ידידותיים ביותר, גם בדרג קהילות המודיעין של שתי המדינות. זאת, חרף משקעי העבר בשל הדיווחים על שימוש שעשתה לכאורה ישראל בדרכונים אוסטרליים בחיסול מחמוד אל-מבחוח בדובאי. המסקנה המתבקשת היא כי מעצרו של זיגייר-אלון נגע למבצעים שעניינם אויביה של ישראל, ולא מדינות ידידותיות כמו אוסטרליה או איטליה, שהוזכרה גם היא כמקום שבו פעלה חברה שעל פי פרסומים זרים זיגייר-אלון היה קשור אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully