וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרתי: תושב חדרה חשוד בשוד שישה סניפי בנקים

קובי מנדל

19.2.2013 / 20:26

האיש חשוד כי שדד עשרות אלפי שקלים מבנקים בנהריה, בכפר סבא ובחדרה. בחקירתו קשר עצמו למעשים וסיפר שהשתמש בכסף לרכישת אלכוהול, להימורים ולהחזרת חובות. כתב אישום בקרוב

תושב חדרה, גבר בשנות ה-30 לחייו, נעצר היום (שלישי) על ידי שוטרי תחנת נהריה בחשד שביצע בתקופה האחרונה שישה מעשי שוד של בנקים בערים נהריה, כפר סבא וחדרה. על פי החשד, בכל המקרים מסר האיש פתק לפקידי הבנק בו נכתב שמדובר בשוד, וכך שדד עשרות אלפי שקלים.

מהמשטרה נמסר כי החשוד הוא אדם המוכר מתחום הפלילים. כמו כן נמסר כי לחוקרים ראיות רבות לכאורה הקושרות את החשוד למעשים המיוחסים לו, וכי מעצרו התאפשר לאחר שתמונותיו הופצו ביחידות המשטרה השונות. ביום חמישי תבקש המשטרה להאריך את מעצרו פעם נוספת בבית משפט השלום בקריות, ואפשר שכבר בסוף השבוע יוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט מחוזי בחיפה. זאת לאחר שרוב חומר החקירה כבר הועבר לפרקליטות.

מהחקירה עולה כי החשוד עבד כפועל באזור מעלות ונהג לנסוע ברכבת מביתו בחדרה עד לנהריה. בנסיעותיו הוא החל להכיר היטב את נהריה ואף הרבה לצעוד ברחובותיה, וכך בחר בה כיעד לכמה ממעשי השוד שלו. לפי החשד, בנהריה הוא שדד בני סניפי בנק, בחדרה שלושה סניפים, ובנק נוסף שדד בכפר סבא. מחקירת מעשיו על ידי חוקרי נהריה בפיקודה של רב-פקד אורית חגיגי, עולה כי החשוד קושר עצמו לכל ששת מעשי השוד. הוא סיפר לחוקריו שבכסף ששדד נהג לרכוש משקאות אלכוהוליים וכן עסק בהימורים. לדבריו, חלק מהכסף שימש אותו גם להחזרת חובות לאנשים מהם לווה סכומי כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully