וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית קייט החדשה: כונתה "בובת סמרטוטים"

אחת הסופרות המכובדות בממלכה נתונה לביקורת אחרי שתקפה את מידלטון, אותה כינתה "נסיכת פלסטיק שכל מטרתה בחיים היא להתרבות". בינתיים, הדוכסית כבר לא מכסה את הבטן התופחת

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הילרי מנטל, מהסופרות הנודעות בממלכה הבריטית וזוכת פרס מאן בוקר, נתונה במתקפה חמורה אחרי ששיגרה מתקפה ארסית נגד הנסיכה הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, וכינתה אותה "נסיכת פלסטיק". בהרצאה משונה בלונדון, אמרה מנטל כי הנסיכה "חסרת אופי שעוצבה על ידי הקהילה" וכי "כל מטרתה בחיים היא להתרבות". מנטל, שחיברה בין היתר ספר על הנרי השמיני, טענה כי אפילו לאן בוליין - אשתו השנייה של המלך המפורסם - הייתה אישיות יותר מעניינת.

קייט מידלטון מציגה בטן הריונית 19 בפברואר 2013. רויטרס
הנסיכה קייט מידלטון, היום/רויטרס

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, המבקר בימים אלה בהודו, אמר כי "מנטל כותבת ספרים נהדרים - אבל טועה לחלוטין". לדבריו, עלינו להיות גאים בנסיכה ולא להשמיע הערות מוטעות שכאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"מידלטון הייתה בובה שלובשת סמרטוטים"

"נראה שקייט נבחרה לתפקיד הנסיכה בגלל שהיא ללא דופי: רזה קיצונית באופן שכל אחת אחרת יכולה רק לחלום עליו, נטולת מוזרויות ובלי שום סיכון לצאת מהתפקיד שהיא משחקת", אמרה הסופרת. בשיחה עם קהל במוזיאון הבריטי, הוסיפה הסופרת בת ה-60 כי בעבר הייתה מידלטון "בובה שלובשת סמרטוטים".

מידלטון הגיעה היום לסיור בארגון צדקה, שם היא הציגה בטן קטנה של חודש רביעי. בשבוע שעבר גינה בית המלוכה מגזין איטלקי שפרסם תמונות של מידלטון ההרה בביקיני. הדוכסית מקיימברידג', הנמצאת בחודש הרביעי או החמישי להריונה, נתפסה בעדשת מצלמת הפפראצי במהלך חופשה עם בעלה, הנסיך וויליאם, באי הפרטי מיסטיק שבקריביים. "אנו מאוכזבים שתמונות הדוכס והדוכסית שהיו בחופשה פרטית יפורסמו מעבר לים", מסר דובר מטעם ארמון המלוכה. "זוהי חדירה ברורה לזכות הזוג לפרטיות".

קייט מידלטון מציגה בטן הריונית 19 בפברואר 2013. רויטרס
קייט מידלטון מציגה בטן הריונית 19 בפברואר 2013/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully