וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדק נוסח רוסיה: גופת פוליטיקאי נמצאה בחבית מלט

המשטרה במוסקבה חושדת שסכסוך כספי הוביל עובד מדינה בכיר לשעבר להזמין חטיפה ורצח אלים של חבר מועצה בעיר ליפצק. הגופה נמצאה במחסן בחניית בית בכפר ליד עיר הבירה

לאחר ימים של חיפושים, מצאה המשטרה הרוסית בכפר ליד מוסקבה את גופתו של פוליטיקאי ממועצה מקומית בתוך חבית מלט. חוקרי הפרשה אמרו היום (שני) לסוכנות הידיעות הרוסית "ריה" כי הם חושדים שחבר מועצת העיר ליפצק, מיכאיל פחומוב, נרצח בשל סכסוך על חובות כספיים שאותם לא פרע. הדיווח על היעדרותו הגיע בתחילת השבוע שעבר.

התפנית בחיפושים אחר פחומוב הגיעה ביום חמישי, כאשר כמה מחפציו האישיים נמצאו במכונית שהשוטרים ערכו בה חיפוש בעת שעמדה בפקק תנועה סמוך למוסקבה. לאחר מכן, נמצאה גופתו בחבית המלט במחסן בחניית בית בכפר בסביבה. מקור משטרתי מסר לכלי התקשורת ברוסיה כי על הגופה, שנמצאה במרחק של כ-700 קילומטרים מעירו של פחומוב, נמצאו סימני אלימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוליטיקאי מיכאיל פחומוב והחבית בה על פי החשד נמצאה גופתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחומוב, בן 36, היה חבר במועצת העיר ליפצק המונה כחצי מיליון תושבים, מטעם מפלגת השלטון "רוסיה המאוחדת". כמו כן, דווח כי היה איש עסקים מצליח. חוקרי הפרשה אמרו כי 12 בני אדם נעצרו בחשד למעורבות ברציחתו של פחומוב, וכי החקירה נמשכת. העיתון הבריטי "טלגרף" דיווח כי המשטרה חושדת שאת הרצח הזמין עובד מדינה בכיר לשעבר, יבגני חריטונוב, בן 40.

יצויין כי בחודש שעבר הותקף המנהל האומנותי של תאטרון הבולשוי ברוסיה, על פי החשד בשל סכסוך סביב חלוקת התפקידים בלהקת הבלט המפורסמת. אלמוני רעול פנים הטיח חומצה בפניו של סרגיי פילין בן ה-42, שנזקק לטיפול רפואי ולחבישת פניו לחלוטין, באופן המשאיר רק את פיו ועיניו חשופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully