וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: פתח בירי לעבר גן ילדים - ונורה למוות

14.1.2013 / 18:35

תושב רפובליקת בשקיריה פתח באש אל אולם התעמלות ופצע מורה. שוטרים שפרצו לדירתו הרגו אותו. משרד הפנים במוסקבה שוקל להחמיר את האכיפה על מכירת כלי נשק כבדים

שוטרים רוסים פרצו היום (שני) לדירה והרגו אדם שירה כמה יריות לעבר גן ילדים. הוא סדק חלון באולם התעמלות שבו שיחקו ילדים, ומהיריות נפצעה קלות מורה, שנפגעה משברי הזכוכית. האיש, בן 51 או 52, ירה כמה פעמים מרובה-ציד שהציב על חלון דירתו בעיר סלווט ברפובליקת בשקיריה, כ-1,500 קילומטרים מדרום-מזרח למוסקבה.

שוטר רוסי. AP
משרד הפנים במוסקבה שוקל להחמיר את אכיפת הנשק. שוטר רוסי/AP

אתר חדשות רוסי, הנחשב מקורב לגורמי החקירה באזור, דיווח כי שישה כדורים פגעו בחלון אולם ההתעמלות. רסיס מהזכוכית חדר לבטנה של המורה, שניסתה לפנות את הילדים מחוץ לחדר. המשטרה הקיפה את ביתו של היורה ודרשה ממנו להיכנע, ומשסירב נפרצה הדלת והשוטרים פרצו פנימה ביריות. דובר של משרד הפנים מסר כי היורה נהרג בחילופי אש עם השוטרים.

אירועי ירי מסוג זה אינם נפוצים ברוסיה. ואולם, בחודש נובמבר האחרון, פרקליט כבן 30 ירה למוות בחמישה מעמיתיו בחברת תרופות במוסקבה. ככל הנראה, הוא השתכר והשתולל אחרי שחברתו עזבה אותו. החוק ברוסיה אוסר על מכירה של כלי-ירייה מסוכנים, אך עדיין ניתן לרכוש כלי נשק למטרות צייד, בכפוף להנפקת רישיון. תקרית הירי בנובמבר זירזה את משרד הפנים לשקול החמרה בחוקי האכיפה הקיימים.

לקריאה נוספת
דיווח: ארה"ב תקים מאגר לאומי לפיקוח על כלי נשק

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully