וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיית המחמד שכובשת את בריטניה: מדוזות בסלון

מי רוצה לגדל מדוזה בבית? הבריטים, מסתבר, יסכימו לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאקווריום מואר, ובתוכו היצור הצורב, ישדרג את הסלון. "לא מבייש יצירות אמנות מפורסמות"

כלב? חתול? זה הכי 2012. תושבי הממלכה הבריטית החליטו כי דווקא החיה שכולנו מעדיפים להימנע מפגישה איתה בעת רחצה בים היא פריט דקורטיבי שחייבים בכל בית – כך דווח אתמול (שני) באתר העיתון "דיילי מייל". סיימון גרנט, מנכ"ל "ריף עדן", החברה שמספקת את האקווריומים המיוחדים שבהם ניתן לאכסן עד 12 מדוזות שאינן צורבות, סיפר כי הביקוש היה כה רב וכעת ישנו חוסר במלאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירת אמנות? פאסה. אקווריום ובתוכו מדוזות מעטר סלון של דירה סטנדרטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בעבר היו אנשים שנהגו לאכסן את המדוזות בתוך אקווריומים רגילים של דגים, אבל זה בלתי אפשרי. מדוזות צריכות זרם מיוחד שבלעדיו הן אינן יכולות לשחות". גרנט אף ציין כי אם האקווריום לא מספק זרם, המדוזות יידבקו לדפנות או ישקעו לתחתיתו. לדבריו, עד התקופה האחרונה היו זמינים אקווריומים גדולים בלבד, שהיו יקרים מאוד, "כאלף פאונד לאחד", אך כעת הייצור החדש הוריד מעט את העלות, והמחיר עומד על 775 פאונד לאקווריום, בעוד המדוזות עצמן נרכשות בנפרד במחיר של עד כ-40 פאונד.

מעבר לתחביב יוצא הדופן של גידול מדוזות, האקווריום מספק חדשנות עיצובית לבית או למשרד, כשהוא מאובזר בנורות לד צבעוניות. באתר האינטרנט של חברת "ריף עדן" אף נכתב כי מדובר בפריט חדשני שלא מבייש יצירות אמנות מפורסמות ויקרות. "המראה הייחודי של האקווריום עם המדוזות יכול לפנות להרבה אנשים. זה נראה נהדר וכמעט שלא דורש תחזוקה". את המדוזות, עם זאת, יש להאכיל פעם ביום או יומיים במזון מיוחד דרך פתח בחלקו העליון של האקווריום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully