וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "גשם שעיר" של עכבישים כיסה עיירה בברזיל

כשתושבי אנטוניו דה פלטינה מביטים מעלה, הם רואים בעיקר נקודות שחורות. זאת בגלל אלפי עכבישים, מכ-20 זנים שונים, שהחליטו לטוות "רשת חברתית" ענקית על עמודי החשמל במקום

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת, עריכה: רן מנחם, קריינות: לירון בארי

אם אתם סובלים מחרדת עכבישים ומתכננים ביקור בברזיל בקרוב, מוטב שתשמיטו את העיירה אנטוניו דה פלטינה שבדרום המדינה ממסלול הטיול שלכם. בסרטון שהועלה בסוף השבוע האחרון לאתר יוטיוב נראים עמודי חשמל ומשטחים אחרים בעיר שהמוני עכבישים תלויים עליהם, בזוויות שונות ומשונות.

עלו ברשת: גשם של עכבישים נצפה בברזיל.
מבט מקרוב בדיירים החדשים שהשתלטו על העיירה הברזילאית

עדיין לא ברור מדוע החליטו העכבישים להתמקם דווקא במקום ובאופן הזה, אבל ניתן להבחין בכמה זנים שונים ששיתפו פעולה וטוו "רשתות חברתיות" נרחבות למדי. לטיסיה אווילה, מומחית לעכבישים מאוניברסיטת בריטיש קולומביה שבקנדה, אמרה כי מתוך כ-39 אלף זנים של עכבישים, כ-20 בלבד זוהו בעיר ה"מרושתת".

אחד הזנים שנצפו בתוך ה"גשם השעיר" הוא אנלוסימוס אקסימיוס, השכיח באזורים טרופיים ברחבי אמריקה הדרומית. לדברי מומחים לעכבישים, הסיבה להתקבצות ההמונית נעוצה בעובדה שכך הם יכולים לצוד את טרפם ביתר קלות. כך או כך, נראה שמי שתכנן לבלות את החופשה הקרובה באנטוניו דה פלטינה יעדיף למצוא יעד עם בעלי חיים ידידותיים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully