וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהא ערפאת: ניסיתי להתגרש מיאסר מאות פעמים

אלמנתו של יו"ר הרשות הפלסטינית סיפרה לעיתון טורקי כי אהבה את בעלה המנוח אך שהיא מתחרטת שנישאה לו. "הייתי החוליה החלשה בנישואין, הרכילות שחטה אותי", אמרה

סוהא ערפאת, אלמנתו של יו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר יאסר ערפאת, אומרת כי ביקשה להתגרש ממנו פעמים רבות אך נתקלה בסירוב. לדבריה, היא אהבה אותו אך גם מתחרטת שנישאה לו. בראיון לעיתון הטורקי "סבאח", אמרה סוהא ערפאת כי נשים רבות ביקשו להתחתן עם בעלה, אך היא הייתה זו ש"נגזר עליה" להינשא לו.

"ניסיתי לעזוב אותו מאות פעמים", אמרה סוהא על בעלה, שהיה מנהיג אש"ף ומת בשנת 2004, ובימים אלה נערכת מחדש נתיחה לגופתו כדי לבדוק אם הורעל. "כולם - ובמיוחד מקורביו - ידעו שהוא לא ירשה לי לעזוב. הם ידעו היטב איך זה היה", אמרה סוהא, המתגוררת כיום במלטה עם בתה, זהווה. היא הכחישה כי ירשה מיליונים מערפאת, ואמרה כי גם את דירתה באי היא נאלצת לשכור, ודחתה את הטענות כי קיבלה את הבית משליט לוב, מועמר קדאפי.

התביעה בצרפת: נחקור חשד לרצח ערפאת. רויטרס
"כולם ידעו שהוא לא ירשה לי לעזוב". יאסר וסוהא ערפאת/רויטרס

לדבריה, עיקר החרטה שהיא חשה כיום נובעת מהרכילות שסבבה את נישואיה לערפאת. "גם כשהוא היה לצדי, נאלצתי להגן על עצמי. הרכילות שחטה אותי", אמרה, "נדמה שכל מה שאמרו אפילו לא היה עליי. זה היה כאילו שהם דיברו על מישהו אחר".

"הוא היה מנהיג דגול, אבל נותרתי לבדי"

סוהא ערפאת אמרה כי הרכילות שעסקה בה נבעה ממאבקו של בעלה נגד ישראל, ותיארה את עצמה בראיון כנקודת התורפה של הנישואין. לדבריה, הרכילות החלה בעקבות האינתיפאדה: "יאסר נלחם נגד הלובי, נגד התקשורת ונגד האומה החזקים ביותר - כלומר נגד ישראל. ואני הייתי החוליה החלשה".

לדבריה, במבט לאחור היא מתחרטת על ההחלטה להתחתן עם ערפאת. "אילו הייתי יודעת שזה מה שאעבור, לא הייתי נישאת", אמרה. "הוא היה מנהיג דגול, אבל נותרתי לבדי". עם זאת, אמרה סוהא ערפאת כי על אף שחייה עם בעלה היו קשים, הרי שחייה כיום, בלעדיו, הם "קשים הרבה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully