וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסחף בזרם: נתניהו שינה תמונתו בפייסבוק למריאנו

ראש הממשלה עושה זאת שוב ומשתתף ב"שבוע הדופלגנגר", במסגרתו מחליפים משתמשי הרשת את תמונתם לזו של ידוען שדומה להם. נתניהו בחר בתמונה של כוכב ארץ נהדרת, שמחקה אותו

לא כל יום פורים: ראש המשלה בנימין נתניהו נסחף אחר המגמה האחרונה ברשת החברתית פייסבוק והחליף את תמונת הפרופיל שלו לידוען שדומה לו – החיקוי של מריאנו אידלמן ב"ארץ נהדרת". לרגל "שבוע הדופלגנגר", שחל השנה בין ל-9 בפברואר, החליפו משתמשים רבים את תמונתם לכפיליהם המפורסמים מרחבי הארץ והעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש הממשלה וכפילו הידוען/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסתבר שנתניהו שוב קלע בול - תוך דקות מרגע העלאתה זכתה התמונה ללייקים, לתגובות ולשיתופים רבים. כנראה שגם יועצי התקשורת שלו הבינו כי בעידן הנוכחי גם ראש ממשלה צריך להרשות לעצמו להשתטות לפעמים וללכת עם הזרם.

המשמעות של המילה "דופלגנגר" היא "רוח רפאים שהיא כפיל של אדם חי", אך מקורו של ה"חג" החדש הזה אינו ברור. הגרסה שנפוצה לגבי שורשיו ב-2010 היא שנולד על ידי בחור הודי בשם בוב פטל, שפתח ביוזמה לאחר שרבים אמרו לו שהוא דומה לשחקן טום סלק. על פי הסיפור, פטל אימץ את ההשוואה, אחרי שהיה מושא לצחוק בקרב עמיתיו. הוא שינה את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק לזו של סלק וכך יצר את "שבוע הדופלגנגר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביבי גאמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו, שאנשיו מתחזקים חשבונות טוויטר, אינסטגרם, ערוצי יו-טיוב ומספר דפי פייסבוק, הצליח בשנה האחרונה לייצר לא מעט להיטים אינטרנטיים (הידועים בכינוי "מימים"), כשהאחרון בהם הוא תמונת העץ שצייר בלוח אלקטרוני במסיבת העיתונאים לרגל כניסת ממשלתו לשנה הרביעית. עוד קודם לכן עורר נתניהו מהומה ברשת עם "משולש האחריות הלאומית", ובתמונות שפשטו ברשת לאחר שחרורו של גלעד שליט: התרגשותו של נתניהו מהמעמד זכתה לגרסה צינית ויראלית ברשת, כאשר התמונה שצולמה של נתניהו מחייך צופה בחיבוק של גלעד ואביו נועם שליט, עובדה ברשת בעשרות חיתוכי פוטושופ ונודעה בכינוי "ביבי-גאמפ". נתניהו עצמו הגיב לתופעה בהומור ואנשי התקשורת שלו הכינו גרסה משלהם לתמונת ראש הממשלה מחייך, בתוספת הכיתוב "דוגרי, הצחקתם אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully