וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"200 אלף לייקים לנתניהו? רק 17% מהם ישראלים"

פנחס וולף

10.4.2012 / 0:01

בעוד נתניהו מיהר לציין את המספר הנוצץ בפייסבוק, במפלגת העבודה טענו כי לא ברור אם הוא "מתקשר עם מאות אלפי ישראלים" כשיש "אלפי לייקים מאינדונזיה". הליכוד: "צרות עין"

מלחמה פוליטית בפייסבוק: "לייק אישי ממני לכל אחד ואחת מ-200 אלף החברים!", כתב אתמול (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו, שתואר בהודעה רשמית מטעם הליכוד כ"כלי המקשר בין העם לבין המנהיג" - אולם תומכיה של יושבת ראש מפלגת העבודה, חברת הכנסת שלי יחימוביץ', טוענים כי רק חלק קטן מתוך 200 אלף החברים משתייך ל"עם" אליו התייחס נתניהו.

לדבריו של ראש מטה מתנדבי האינטרנט של יחימוביץ', עמיחי סרגובי, מספר הפרופילים הישראליים החברים בעמוד של נתניהו עומד על 17 אחוזים בלבד. "52% הם פרופילים אמריקאים", טען סרגובי במאמר שפרסם באתר האינטרנט של יחימוביץ', והוסיף: "שלושה אחוזים, שהם כ-5,000 מעריצי ביבי נכון להיום (יותר מכלל מעריציו באנגליה, צרפת, קנדה ומקסיקו גם יחד) הם פרופילים אינדונזיים - המדינה המוסלמית הגדולה בעולם".

הליכוד: "הרבה אי דיוקים"

יחימוביץ' לא היססה להפיץ את הממצאים, ופרסמה בעמוד הפייסבוק שלה סטטוס ובו תהתה – "מה קורה באמת בדף שלך, ביבי?". כמו כן, התייחסה יו"ר העבודה ל"הודעת התפארות רשמית" שפורסמה מטעם הליכוד לרגל הלייק ה-200 אלף. בהודעת הליכוד נכתב כי "ממוצע המצטרפים החדשים לעמוד ביום עומד על בין 800-1,200 איש", וכי "כל סטטוס של נתניהו זוכה לאלפי לייקים ותגובות, ומאות שיתופים, בזמן שכל הפוליטיקאים מדדים הרחק מאחור עם ממוצע נמוך מאוד שאינו מתקרב למאות לייקים".

בעוד במטה התומכים של יחימוביץ' ממשיכים לתקוף את נתניהו, שלדבריהם "לא נמשח למלכות – גם לא על ידי מארק צוקרברג", בליכוד טוענים כי מדובר בצרות עין בלבד. גורמים במפלגה אמרו בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מדובר בקנאה. אין בכלל מה להשוות בין מספר הלייקים הישראליים שראש הממשלה קיבל למה שהיא מקבלת. חבל ששלי נוהגת כך".

בתגובה רשמית מהליכוד נמסר כי הפרסום מוטעה: "מדובר בהרבה אי דיוקים, ולכן אין טעם להתייחס לדברים ברצינות. כך, לדוגמה, יחימוביץ' טענה שזה פרסום של לשכת ראש הממשלה - בעוד שזה היה פרסום של הליכוד. גם הטענה של 17 אחוזים לא נכונה, יש הרבה יותר מכך".

עוד פוליטיקה ברשת החברתית:
פרס השיק עמוד בפייסבוק: "אירן - קטסטרופה"
מי הפוליטיקאי האהוב ביותר ברשתות החברתיות?
ראש הממשלה נתניהו: "תודה על הלייק"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully