וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "תודה על הלייק"

31.1.2012 / 12:13

בנימין נתניהו הפיץ ביוטיוב סרטון המודה למשתמשי הפייסבוק שעשו לייק לעמוד הרשמי של לשכת ראש הממשלה

"שלום לכם, כל החברים בדף הפייסבוק, ותודה לכם על הלייק. עכשיו אתם מוזמנים לעשות Share לסרטון הזה, כדי שגם החברים שלכם יוכלו לקבל ממני עדכונים ולשוחח איתי שם, להתראות". אלו דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בסרטון שהופץ על ידי לשכת ראש הממשלה ליוטיוב.

הסרטון בן ה-16 שניות, שבמהלכו עושה ראש הממשלה נתניהו תנועת "לייק" עם אצבעו, נועד לקדם את עמוד הפייסבוק הרשמי של משרד ראש הממשלה, שנפתח בספטמבר 2011 ומונה כרגע יותר מ-8,000 לייקים. בתקופה האחרונה מתעדכן העמוד מספר פעמים ביום, וכולל עדכונים על פגישותיו של נתניהו ועל מסריו. נתניהו עצמו אינו כותב סטטוסים בעמוד זה, אך ענה לאחרונה בצורה מרוכזת על מספר שאלות גולשים בוידאו-צ'ט.

מלבד עמוד הפייסבוק של לשכת ראש הממשלה מפעילה הלשכה גם חשבון טוויטר רשמי, לו יותר מ-31,000 עוקבים. נתניהו מפעיל בנוסף גם עמוד פייסבוק רשמי על שמו, לו יותר מ-157,000 לייקים. בעמוד זה נכתבים העדכונים בגוף ראשון ("נפגשתי היום בכנסת עם נציגי המילואימניקים ואמרתי להם: צריך פתרון לחלוקת הנטל שלא קורע את החברה לגזרים"). גם חשבון הפליקר הרשמי של ראש הממשלה מעודכן תכופות בתמונות מפגישותיו וסרטון התודה שהופץ היום הועלה ליוטיוב הרשמי.

ניתן לומר שראש הממשלה נתניהו מקבל השראה לשימוש במדיה החברתית מנשיא ארצות הברית ברק אובמה, ואף נמתחה עליו בעבר ביקורת על כך שאתר שהקים דומה ויזואלית מאוד לזה של אובמה. נשיא ארצות הברית עושה שימוש רב בפלטפורמות הדיגיטליות השונות (פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, פליקר, טמבלר, אינסטגרם, פורסקוור). אובמה מינף את השימוש ברשתות החברתיות לכזה שסייע לו לנצח בבחירות הקודמות, והוא מקווה שגם הפעם יסייע המדיום האינטרנטי במאבק על הנשיאות.


עוד בנושא:

- אובמה הצטרף לפורסקוור
- האינטרנט יהרוג את הסקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully