וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אסד מגיב לתקיפה בסוריה

לוסי אהריש

3.2.2013 / 17:24

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

צילום: וואלה! חדשות

נשיא סוריה, בשאר אסד, הגיב היום (ראשון) לראשונה להפצצה בסוריה ואמר כי ישראל מנסה לערער את היציבות בארצו וכי בפעילותה חשפה את שיתוף הפעולה שלה עם גורמים זרים שעוינים לסוריה, ומנסים להחליש אותה.

רגע לפני סיום הקדנציה שלו כשר אוצר בממשלה הנוכחית, יובל שטייניץ השיק היום את "קו הצדק" - קמפיין חדש שמיועד למלחמה בהעלמות מס. "הגיעה העת שרמת ההון השחור בישראל תרד לרמות של מערב אירופה", הצהיר.

49 חברי כנסת מיועדים חדשים צפויים להתחיל ביום שלישי את תפקידם כנבחרי הציבור במליאה. הבוקר עברו 47 מיושבי הבית החדשים יום עיון מיוחד בו למדו בין היתר כיצד להגיש שאילתות והצעות לסדר. יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, הדגיש כי צפויה להם עבודה קשה כדי להחזיר את אמון הציבור בכנסת.

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, עתיד לבקר השבוע בקהיר לראשונה מאז המהפכה האיסלמית של 1979. פרשננו לענייני ערבים, אבי יששכרוף, מסר כי מדובר בביקור היסטורי מאז שנותקו היחסים הדיפלומטים בין שתי המדינות לאחר חתימת הסכם השלום עם של המצרים עם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully