וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה הסורית הציגה את האתר ש"ישראל הפציצה"

בסרטון שפרסמה הטלוויזיה הסורית הוצגו נזקים קשים כתוצאה מ"תוקפנות ישראל במרכז המחקר בג'מראיא", אך התמונות מציגות גם רכבים הרוסים. לפי מגזין "טיים", הותקפו כמה מטרות

צילום: טלוויזיה סורית עריכה: טל רזניק

הטלוויזיה הסורית פרסמה אמש (שבת) תמונות מהאתר שהופצץ בראשית השבוע החולף, על פי פרסומים זרים, על ידי חיל האוויר הישראלי במטרה למנוע זליגת אמצעי לחימה ללבנון. בסרטון נראים כלי רכב ומבנים הרוסים, ובכיתוב שליווה אותו נטען כי מדובר ב"תמונות ראשונות של תוצאות התוקפנות הישראלית במרכז בג'מראיא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי רכב הרוסים שהוצגו בטלוויזיה הסורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגזין האמריקאי "טיים" דיווח כי ישראל תקפה בלילה שבין שלישי לרביעי כמה מטרות בסוריה. גורמים רשמיים באחת ממדינות המערב מסרו כי לישראל ניתן "אור ירוק" מהממשל בוושינגטון לבצע תקיפות אוויריות נוספות בשטח סוריה. עד כה דווח על תקיפה של מכון מחקר לפיתוח נשק ביולוגי ממזרח לדמשק, על רקע החשש כי ייפול לידיהם של מורדים איסלמים הנלחמים בכוחותיו של נשיא סוריה. כמו כן דווח על תקיפה של שיירה שהובילה מערכות טילים מתקדמות נגד מטוסים שיועדו לארגון חיזבאללה. אלא שעל פי גורם מערבי, קיים מידע על תקיפה של מטרה אחת או שתיים נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי רכב שהופצצו בתקיפה, לכאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי פרסמו המורדים הסורים סרטון ביוטיוב שבו מוצגת לכאורה התקיפה של המתקן הצבאי בג'מראיא. בכיתוב שצורף לווידאו, אשר פורסם על ידי הקבוצות החמושות הלוחמות באסד, נטען כי מדובר בהפצצה שביצע כלי טיס של חיל האוויר הישראלי. עוד נכתב כי התיעוד הוא ממצלמה שהוצבה באזור המתקן הצבאי על בסיס מידע מודיעיני קודם וכחלק מ"מיקוד" הפשיטות האוויריות. הדיווח מאשש את הטענה הסורית לפיה התקיפה הישראלית הייתה בשילוב כוחות המורדים.

סוריה: ישראל ואלה המגנים עליה - אחראים לתקיפה

בעקבות התקיפה הישראלית, על פי פרסומים זרים, מחה המשטר בדמשק על חדירת כלי הטיס לשטחו. "סוריה רואה בישראל ובאלה המגינים עליה במועצת הביטחון אחראים לתוצאות התקיפה, ושומרת על זכותה להגן על אדמתה ועל ריבונותה", נמסר בהודעה רשמית מטעם משרד החוץ בדמשק, ששודרה ביום חמישי בטלוויזיה הסורית. הדברים נכללו במכתב מחאה שהגישה סוריה לאו"ם, והוגש מוקדם יותר במהלך אותו יום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully