וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה בבריטניה: מדוע הותקפה צעירה בחומצה?

עובדת בסניף הלונדוני של חברת ההלבשה התחתונה "ויקטוריה סיקרט" עשתה דרכה הביתה, כאשר לפתע הותקפה בידי אישה עם רעלה ששפכה חומצה בפניה. "דבר לא ישוב להיות כפי שהיה"

נעמי אוני, תושבת לונדון בת 20, הותקפה לפני כחודש על ידי השלכת חומצה בפניה בעת שהלכה ברחוב, כך מדווח היום (שבת) עיתון ה"סאן" הלונדוני. אוני, אשר עובדת בסניף המקומי של חנות ההלבשה התחתונה "ויקטורי'ס סיקרט", סיימה בליל ה-30 בדצמבר משמרת ערב ועלתה על אוטובוס בדרכה הביתה. אוני ירדה מהאוטובוס ברובע דגנהאם במזרח לונדון והחלה לעשות את דרכה הביתה ברגל. "בזמן שדיברתי בטלפון עם החבר שלי, ראיתי אישה מוסלמית לבושה בניקאב (בגד מוסלמי נשי מסורתי)", סיפרה אוני, "זה היה נראה לי מעט מוזר לראות אותה ברחוב בשעת לילה מאוחרת, אך מכיוון שלא פנתה אלי המשכתי ללכת לביתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"חשבתי צריבה חזקה והתחלתי לצרוח". אוני לאחר התקיפה/מערכת וואלה, צילום מסך

את הרגע הנורא הבא, ששינה כנראה את חייה לעד, מתארת אוני כך: "לפתע הרגשתי נוזל כלשהו מותז בפניי, חשתי צריבה חזקה והתחלתי לצרוח". אוני מספרת שרצה כל הדרך לביתה תוך שהיא אוחזת בפניה ונאנקת מכאבים. "למזלי, אימי החורגת, שעובדת כרוקחת, היתה באותה עת בבית. הייתי היסטרית לחלוטין והיא החלה לשטוף את פניי במים ולהרגיע אותי כמה שניתן". אוני מספרת כי כל מה שעבר בראשה באותה עת היה "מי עושה דבר שכזה? איך מישהו יכול לעשות מעשה כזה?". נעמי סבלה מכוויות בראש, עיניים, צוואר, חזה, ידיים ורגליים, ומאז היא עוברת סדרה ארוכה של השתלות עור וניתוחים פלסטיים. היא מספרת בעצב כי "אני מסתכלת במראה וזאת לא אני, לעולם לא אהיה כמו שהייתי לפני, התקיפה הזאת הרסה את חיי". כעת, לאחר סדרת הניתוחים, הושבה הראייה לעינה השמאלית של אוני בעוד עינה הימנית מתפקדת באופן חלקי. רופאיה של אוני הסבירו לה כי צפויות לה כנראה שנים ארוכות של השתלות עור וניתוחים פלסטיים נוספים, כאשר בסוף התהליך, עדיין פניה יישארו מצולקות במידה לא מבוטלת.

"שום דבר לא יחזור להיות כפי שהיה"

משטרת לונדון, אשר חוקרת את נסיבות האירוע, לא הצליחה עד כה לגבש מניע לתקיפה ומתוקף כך גם לא נעצרו עד כה חשודים בביצוע המעשה. בתגובה לכישלון המשטרה באיתור החשודה, סיפרה אוני על קשייה לשוב לשגרת חיים כלשהי: "תמיד הייתי אדם חברותי שבטוח בעצמו, הייתי רגילה לקבל תשומת לב על הופעתי החיצונית. אבל עכשיו, אני לא רוצה שמישהו יסתכל עלי בכלל". "אני לא רוצה לנסוע ברכבת התחתית או באוטובוס, לבית החולים אני נוסעת רק במונית, אני לא יודעת אם בכלל אחזור לעבודה שלי". נעמי מספרת בעצב שלמרות תמיכתם של משפחתה, חבריה ובן זוגה, היא חשה בדידות עמוקה וכי "שום דבר לא יחזור להיות כפי שהיה קודם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"לבית החולים אני נוסעת רק במונית, אני לא יודעת אם בכלל אחזור לעבודה שלי". אוני לפני התקיפה/מערכת וואלה, צילום מסך

נעמי מספרת שהיא מנסה לקבל השראה מסיפורה של הדוגמנית לשעבר הבריטית קייטי פייפר, אשר הותקפה לפני כחמש שנים באופן דומה, כאשר אדם אשר נשלח על ידי בן זוגה לשעבר, שפך חומצה בפניה. פייפר התאוששה מהתקיפה וכעת היא עומדת בראש עמותה המסייעת לאנשים הסובלים מכוויות חמורות.

דובר ה"סקוטלנד יארד" מסר, כי תקיפות באמצעות חומצה הינן נדירות ביותר וכי בלשי הארגון מנסים "לשמור על ראש פתוח" באשר למניע העומד מאחורי התקיפה הברוטאלית שעברה אוני. כמו כן, פנה הדובר לציבור הרחב, בבקשה כי יעבירו לידי הרשויות כל מידע רלוונטי שיש בידיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully