וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודתה ברצח ברכבת בניו יורק: "אני שונאת הודים"

30.12.2012 / 3:23

התובע של קווינס מסר כי הצעירה, שנעצרה בחשד שדחפה גבר לפסי הרכבת התחתית, הודתה במעשה וציינה כי עשתה זאת כנקמה על "הפלת מגדלי התאומים". היא תואשם ברצח כפשע שנאה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

האישה שנעצרה בחשד שדחפה בשבוע שעבר גבר לפסי הרכבת התחתית בעיר ניו יורק וגרמה למותו, הודתה במעשים – כך נמסר מהתובע הראשי של רובע קווינס, בו אירע המקרה. עוד מסר התובע כי החשודה, אריקה מננדז בת ה-31, ציינה כי דחפה את הקורבן סוננדו סן אל מותו מאחר שהיא "שונאת מוסלמים והודים".

מננדז, המתגוררת בברונקס, נעצרה מוקדם יותר הלילה בברוקלין לאחר שתושב האזור זיהה אותה בעקבות סרטון האבטחה בו תועד המעשה, אשר הופץ בכלי התקשורת. "היא נאשמת בהגשמת הסיוט הנורא ביותר של כל נוסע ברכבת התחתית – להידחף בפתאומיות למסלולה של רכבת נוסעת", אמר התובע ריצ'רד בראון בהודעה רשמית.

בהודעה שפרסם בראון, נכתב כי "בקצרה, היא אמרה לחוקרים – 'דחפתי מוסלמי אל פסי הרכבת כי אני שונאת מוסלמים והינדים מאז שהם הפילו את מגדלי התאומים בשנת 2001'". בראון הוסיף כי "ההערות מלאות השנאה מצד הנאשמת לא יכולות לעבור בשתיקה בחברה מתורבתת".

בעקבות חקירתה של האישה והודאתה במעשים, הוחלט להגיש נגדה כתב אישום בגין רצח מדרגה שנייה. היא צפויה להישפט בגין פשע שנאה נגד סן בן ה-46, אזרח הודו שהתגורר בגפו בדירה בקווינס. על אף שמננדז הסיקה כי הוא מוסלמי, הוא למעשה גודל כמאמין בדת ההינדואיזם. מננדז ממתינה כעת במעצר לדיון בעניינה בבית המשפט הפלילי בקווינס. אם תואשם, צפוי להיגזר עליה עונש של בין 25 שנות מאסר למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully