וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכתה ב"מי רוצה להיות מיליונר" לאחר שפניה הושחתו

לפני תשע שנים הושלכה חומצה על פניה של סונאלי מוקהרג'י מהודו. מאז היא עברה 22 ניתוחים, וכדי להשיג מימון נוסף לטיפולים השתתפה בתוכנית הטלוויזיה וזכתה בפרס הגדול

סונאלי מוקהרג'י, שהותקפה בחומצה ופניה הושחתו, זכתה בפרס הגדול בגרסה ההודית של תוכנית הטלוויזיה "מי רוצה להיות מיליונר". מוקהרג'י מתכוונת להשתמש בפרס שגובהו 2.5 מיליון רופי (כ45 אלף דולר) כדי לממן סדרה נוספת של ניתוחים פלסטיים, לאחר שמשפחתה הוציאה את כל כספה כדי להעניק לה את הטיפול הדרוש. היא סיפרה כי כל הפניות לקבל תמיכה כלכלית או משפטית מהממשלה נכשלו, ולכן נאלצו בני משפחתה למכור את ביתם ואת האדמות החקלאיות שלהם כדי לממן את הניתוחים.

הצעירה, בת 27, עברה 22 ניתוחים מאז הותקפה ב-2003 כאשר הייתה סטודנטית בעיר דינאבד שבמזרח הודו. שלושה סטודנטים פרצו לביתה בעודה ישנה, והשליכו חומצה על פניה בגלל שדחתה אותם. שלושת התוקפים נעצרו לאחר המקרה, אך שוחררו לבסוף בערבות. "הם לא יכלו לקבל 'לא', אז הם החליטו להרוס את פני ולגנוב את החיים שלי".

לאחר ההתקפה נותרה הצעירה עיוורת וחירשת למחצה, ובניסיון לגייס כסף פנתה לגרסה ההודית של התוכנית, שעמדה במרכז הסרט זוכה האוסקר "נער החידות ממומביי". לאחר שנבחרה להשתתף בתוכנית, היא הצליחה לענות נכון על עשר שאלות וזכתה בפרס הגדול. מנחה התוכנית, אמיטבא באחן, כינה אותה לאחר הזכייה "התגלמות של אומץ", והוסיף כי "לפעמים אנחנו חושבים שהחיים שלנו אומללים ושהכל נגדנו, ואז כשאנחנו נתקלים במישהי כמו סונאלי אנו מבינים כמה בני מזל אנחנו וכמה יש לנו".

מוקהרג'י אמרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אפילו עם כספי הזכייה, היא תצטרך כסף נוסף כדי לקבל טיפול. "אם אתם יכולים להסתכל על תמונה של אישה יפה, אתם יכולים גם להסתכל בפנים השרופים שלי. זה מאד קל לקורבנות התקפות חומצה לבלוע רעל, אבל אני בחרתי לצאת ולצעוק נגד אלימות". הצעירה פעולת כעת להחמרת פסקי הדין של תוקפים באמצעות חומצה. "האנשים שהשליכו חומצה עלי משוטטים בחוץ, אך אם הייתה ענישה קשה יותר הם היו מאחורי הסורגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully