וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכיר הממשלה האוזר פורש: "פונה לדרך חדשה"

טל שלו

31.1.2013 / 20:15

לאחר ארבע שנים בתפקידו הודיע צבי האוזר לראש הממשלה נתניהו על כוונתו לפרוש. נתניהו הודה לו: "בטוח שימשיך לתרום למדינה". הוא יישאר בתפקיד עד לסיום החפיפה עם מחליפו

צבי האוזר, מזכיר הממשלה בארבע השנים האחרונות, הודיע היום (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו הודה להאוזר על עבודתו וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסיום חפיפתו של מזכיר הממשלה הבא שיבחר. "האוזר ליווה את עבודת הממשלה בשנים מאתגרות ומרתקות למדינת ישראל, ואני בטוח שהוא ימשיך לתרום למדינת ישראל'', אמר נתניהו. עם פרישתו צפוי האוזר לשוב לעיסוקו כעורך דין בשוק הפרטי.

מזכיר הממשלה, צבי האוזר. AP
האוזר בישיבת ממשלה, לצד נתניהו/AP

האוזר הודה היום לנתניהו "על האמון והתמיכה שנתן בי בשנים הרבות שעבדתי לצדו" ועל כך "שזיכה אותי ליטול חלק חשוב בניהולה ועיצובה של מדינת ישראל בארבע השנים האחרונות. פעלתי בארבע שנות כהונתי כמזכיר הממשלה מתוך תחושת שליחות ואחריות ולמדתי רבות מדרכו", אמר. הוא הסביר כי "אחרי השלמת המשמרת אני פונה לדרך חדשה. תמיד אהיה נכון לסייע בידי ראש הממשלה ולפעול לטובתה של המדינה ככל שאדרש''.

האוזר, בן 44, שימש כיועץ התקשורת של נתניהו לפני 20 שנה, ובבחירות 1996 היה חבר בצוות האסטרטגי של ראש הממשלה. הוא מילא שורה של תפקידי ייעוץ וניהול בשירות הציבורי, ובין היתר שימש כיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין וניהל את מחלקת המדיה במשרד עורכי הדין גולדפרב-לוי-ערן-מאירי. עם כניסת ממשלת נתניהו השנייה לתפקידה בשנת 2009, מונה האוזר לתפקיד מזכיר הממשלה. במסגרת תפקידו הוא היה אחראי לסדר היום של ישיבות הממשלה, הקבינט וועדות השרים, וקישר בין הממשלה לבין הכנסת ונשיא המדינה. כמו כן שימש האוזר מתווך מטעמו של נתניהו מול המתנחלים בשורה של מחלוקות הנוגעות להתיישבות בלתי חוקית, ונחשב ל"מוח" שעומד מאחורי אחת מתכניות הדגל של ממשלת נתניהו – תכנית המורשת הלאומית – במסגרתה הושקעו מאות מיליוני שקלים בשיקום ושימור אתרים היסטוריים ונכסי תרבות לאומיים.

האוזר הוא אחד מאנשי הלשכה היחידים של נתניהו שהשלימו את הכהונה במלואה, וזאת על אף שהיה אחד משלושת הבכירים שהתלוננו וחשפו את פרשת הטרדת העובדת ר' על ידי ראש הסגל ומקורבו של נתניהו, נתן אשל. נתניהו הביע אז חוסר אמון גדול בבכירים שהתלוננו ולא את החשדות ישירות אליו, אך בעוד לראש מערך ההסברה הלאומי, יועז הנדל, הוא הראה את הדרך החוצה, והמזכיר הצבאי, יוחנן לוקר, סיים מאז את תפקידו, האוזר סיים את כהונתו כמתוכנן אחרי ארבע שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully