וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכירו הצבאי של נתניהו יודיע על סיום תפקידו

28.10.2012 / 11:36

אלוף יוחנן לוקר, שספג ביקורת מראש הממשלה לאחר התפוצצות פרשת נתן אשל, יסיים את תפקידו בטרם נבחר לו מחליף. בין המועמדים: תא"ל גיא צור ותא"ל אייל זמיר

מזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף יוחנן לוקר, יודיע היום (ראשון) על סיום תפקידו כבר בשבוע הקרוב. טרם הוחלט מי יחליף אותו בתפקיד. בין המועמדים לרשת אותו בתפקיד הועלו שמותיהם של תא"ל גיא צור המשמש כיום ראש חטיבת תכנון באגף התכנון, ותא"ל אייל זמיר, המשמש כיום כראש חטיבת היבשה. בשל סיום תפקידו של האלוף לוקר ללא בחירת מחליף כפי הנראה ימונה לו ממלא מקום עד לבחירת המחליף הסופי על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עצמו.

מאז נכנס אלוף לוקר ללשכת ראש הממשלה הוא נחשב לאחת הדמויות המוערכות והמשפיעות בלשכה, ונתניהו שיבח אותו בפומבי על מעורבותו באסון הכרמל ובמשא ומתן לשחרורו של גלעד שליט. בשל כך העריכו רבים כי ראש הממשלה יפעל לשבץ את לוקר כמפקד חיל האוויר הבא של צה"ל, אך לבסוף בחר הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, באלוף אמיר אשל.

במקביל, התפוצצה פרשת נתן אשל בה היה מעורב אלוף לוקר כמי שידע על המקרה ולא דיווח על כך לראש הממשלה. מאוחר יותר מתח ראש הממשלה ביקורת על אופן ההתנהלות של שלושת המעורבים, בהם ראש אגף ההסברה ד"ר יועז הנדל, מזכיר הממשלה צבי האוזר וכן על מזכירו הצבאי, האלוף לוקר. ראש הממשלה כעס בעיקר על כך שלא עדכנו אותו בפרשה והוא נדרש לשמוע על כך לראשונה מכלי התקשורת. בעקבות הביקורת, התפטר ד"ר הנדל מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully