וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אירן מאיימת, המפלגות אצל פרס

ינון מגל

31.1.2013 / 16:32

כל החדשות של היום בדקה אחת: ינון מגל מגיש לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן. עדכון אחרון: 16:30

יח"צ - חד פעמי

אחרי התקיפה בסוריה, החלו להגיע האיומים גם מצד בת בריתה - אירן. סגן שר החוץ האירני, חוסיין אמיר-עבדוליין אמר כי לתקיפה הזאת יהיו השלכות משמעותיות על תל אביב. הוא קרא למזכ"ל האו"ם באן קי-מון לנקוט צעד מעשי, והציע להנהגה הישראלית "לא להסתמך יותר מדי על סוללות הפטריוט שמוצבות באזור". גם שר החוץ האירני, עלי אכבר סלאחי, גינה את "המשטר הציוני" בעקבות התקיפה וטען כי מדובר בהפרה בוטה של הריבונות של סוריה.

ובארץ? ממשיכים להתעסק בנושאים הפוליטיים - ובהכנות להרכבת הממשלה. המצעד של ראשי המפלגות לבית הנשיא נמשך, ואחרי הבית היהודי גם יהדות התורה וש"ס המליצו לפרס על נתניהו כראש הממשלה הבא.

שני שחקי הכדורגל הצ'צ'נים, ג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב, שהצטרפו לבית"ר ירושלים הגיעו היום לאימון ראשון בבית וגן. "קומץ" האוהדים המפורסם ליווה את השחקנים המוסלמים, שנושא דתם עורר סערה גזענית, בשריקות בוז ובקללות.

וזה קרה אתמול בפורטוגל: גארט מקנמארה האמריקני תפס גל בגובה 30 מטרים ושבר את שיא העולם. הוא כבר זכה בלא מעט פרסים בעבר אבל זה ההישג הגדול ביותר מעולם.

שלושה שבועות בלבד אחרי הסערה גדולה, שוב הצפות נרחבות ברחבי השרון. אזורים בחדרה, נתניה ויישובים בסביבה התמלאו מים, ותלמידים אף שוחררו לבתיהם מחשש שהכבישים יוצפו. מזג האוויר ירגע קצת הערב, אך מחר הגשם יתעצם שוב. בחרמון ממשיכים לספור את הסנטמיטרים של השלג שיורד שם, ומקווים כי בשבת כבר אפשר יהיה לפתוח את האתר.

כל החדשות בוואלה! חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully