וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקצף המסתורי ששטף את החוף באוסטרליה

בזמן שההצפות והסערה שטפו את אוסטרליה, בעיר מולואבה שבקווינסלנד נהנו מתפועת טבע משעשעת - קצף הים שטף את החוף, הגיע עד לכביש הסמוך וכיסה אותו עד לגובה של שלושה מטרים

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: יאיר דניאל

מזג האוויר הסוער באוסטרליה הביא למספר אסונות אך גם סיפק כמה רגעים של נחת: תופעת טבע מפתיעה הציפה היום (שני) את חוף "סאנשיין" בעיר מולואבה שבקווינסלנד. קצף כיסה חלק מהחוף כשהמים הגועשים שטפו אותו אל היבשה. תיירים ומקומיים נלהבים צילמו את התופעה וחגגו בתוך הקצף, אשר כיסה את המים הסמוכים לחוף כמעט לחלוטין.

שינויי מזג האוויר: קצף מסתורי הציף את אוסטרליה. רויטרס
הקצף הציף את הכביש הסמוך/רויטרס

הקצף התעופף אל הרחוב וכיסה את הכביש הסמוך לחוף. הוא עלה עד לגובה מדהים של שלושה מטרים. הרמז היחיד על קיומו של הכביש הוא ברמזורים אשר מציצים מבעד לקצף. גם סוכת המציל שעל חוף הים כוסתה בו לחלוטין.

בתוך כך, מזג האוויר הסוער באוסטרליה גבה הלילה את חייהם של שלושה קורבנות שנהרגו בשיטפונות שפקדו את צפון-מזרח היבשת עקב סופת הציקלון "אוסוולד". מאות בני אדם נלכדו על גגות בתיהם שנפגעו מההצפות, ועוד אלפי בתים נתונים בסכנה.

לפי הדיווח, גופותיהם של שני גברים שנסחפו בשיטפון אותרו בשעות האחרונות – האחת בעיר בריסביין, בירת מדינת קווינסלנד, והשנייה צפונה משם, בעיר גימפי, זאת לאחר שמוקדם יותר התגלתה גופתו של קשיש ליד העיר בונדברג שנפגעה גם היא באופן חמור מנזקי מזג האוויר. כמעט רבע מיליון בתים בקווינסלנד מנותקים בשעות האחרונות מרשת החשמל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully