וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צה"ל עוצר מבוקש פלסטיני בג'נין לאור היום

26.1.2013 / 10:29

בסרטון שצולם במצלמת אבטחה נראה כוח צה"ל עובר מפעילות סמויה לגלויה, מכתר את המבנה בנו נמצא הפעיל ועוצר אותו. לדברי מי שהעלה את הסרטון לרשת מדובר בפעיל ג'יהאד איסלמי

סרטון שעלה לאחרונה לרשת מראה מעצר פלסטיני שמבצעים חיילי צה"ל לאור יום בעיר ג'נין. מפעיל של אתר "טרור ווטש", יוני אלפר, טוען כי הסרטון, שצולם במצלמת אבטחה, מראה את מעצרו של פעיל ג'יהאד איסלאמי בשם אמג'ד אגבאריה.

בחודשיים האחרונים בצה"ל ובשב"כ הגבירו את היקף איסוף המודיעין ופעילות המעצרים נגד תשתיות הטרור הפלסטיניות ברחבי יהודה ושומרון במטרה לבלום את התגברות האיומים והניסיונות לבצע פיגועים נגד אזרחי מדינת ישראל וחיילי צה"ל. בחודש האחרון בלבד, ולאור התגברות החיכוך עם מפירי הסדר, נהרגו שישה אזרחים פלסטינים מאש כוחות צה"ל. במקרה האחרון נהרגה אזרחית פלסטינית באזור אל ערוב והפרקליט הצבאי הראשי, אלוף דני עפרוני, הנחה לפתוח בחקירת מצ"ח נגד המעורבים.

למרות החיכוך הגובר עם האזרחים הפלסטינים והחשש להפרות סדר אלימות, צה"ל מבצע לאחרונה מעצרים לאור יום. באירוע שאירע בחודש האחרון באזור ג'נין פעל כוח מסתערבים מיחידת דובדבן לבצע מעצר מבוקש של הג'יהאד האיסלמי ולאחר המעצר התפתחו הפרות סדר אלימות שבמהלכן נאלץ הכוח להשתמש באש חיה. בסרטון שפרסם אלפר נראה כוח של צה"ל עובר מהפעילות הסמויה והמסתערבת לחלק הגלוי במהלכו מכתר הכוח את המבנה בו נמצא הפעיל ומבצע את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully