וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסתערבים בפעולה במסעדה בלב רמאללה

סרטון אבטחה של מסעדה ברמאללה, ששודר בטלוויזיה הפלסטינית, מראה כיצד חיילים ומסתערבים נכנסים למקום ומבצעים מעצרים לאור יום, לנגד עיניהם של אזרחים המומים

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

תחנת טלוויזיה פלסטינית שידרה בימים האחרונים סרטון וידאו, המתעד מסתערבים וחיילי צה"ל הפורצים למסעדה בשכונת אום אל-שראיט ברמאללה, ועוצרים מספר צעירים פלסטינים לאור יום. תחנת הטלוויזיה ששידרה את הסרטון – תחנת "ווטן" – התגאתה בכך שחשפה את פניהם של אותם מסתערבים, שנכנסו למסעדה בפנים חשופות טרם בוצע המעצר.

תיעוד: השתלטות מסתערבים על מבוקשים בגדה. צילום מסך
במסעדה היו שני לקוחות פלסטינים שלא היו קשורים למעצר, ונראו מופתעים ממנו מאוד/צילום מסך

בצילומי האבטחה של אותה מסעדה, הנחשפים בסרטון הווידאו, נראים בתחילה שני מסתערבים הנכנסים בפנים חשופות למקום. השניים בודקים את השטח, מוודאים שהוא "נקי" ומאפשרים לחיילים מכוסי-פנים ולאזרח החובש כובע להיכנס ולבצע את המעצרים. כל זאת, בזמן שבמסעדה נמצאים שני לקוחות פלסטינים שאינם קשורים למעצר, ונראים מופתעים ממנו מאוד.

בזמן המעצר, נראה חייל עומד עם נשק שלוף המכוון לעבר שני הפלסטינים, שנקלעו במקרה לאותה מסעדה. בדקה 0:55 נכנסים המסתערבים לתוך המסעדה - הפעם עם כיסוי-פנים (לאחר שהבחינו כנראה במצלמת האבטחה) - ומסייעים לחיילים להשלים את המעצר. לאחר כשתי דקות, שבמהלכן אוזקים החיילים שניים מהמוכרים במסעדה, הם מוציאים אותם משם במהרה.

לפניות לכתבים:
ניר יהב - nir_yah@walla.com
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully