וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי נוסף: אובמה הכריז על ראש סגל הבית הלבן

25.1.2013 / 19:46

נשיא ארה"ב הודיע על מינויו של דניס מקדונו, סגן היועץ לביטחון לאומי, במקומו של ג'ק לו. אובמה מכיר את מקדונו עוד מתפקידו כסנאטור, והוא נחשב ל"אחד מיועציו הקרובים"

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, הודיע הערב (שישי) על מינויו של דניס מקדונו לראש סגל הבית הלבן, במקומו של ג'ק לו. אובמה הכריז על מינוי של מקדונו, סגן היועץ לביטחון הלאומי, שעבד בקמפיין לבחירת אובמה ב-2008. הנשיא רואה במקדונו כאחד מ"יועציו הקרובים והכי נאמנים זה קרוב לעשור", כך סיפר גורם בבית הלבן. המינוי הוא חלק מסבב המינויים של נשיא ארה"ב עם כניסתו לכהונתו השנייה.

אובמה קרא למקדונו אדם חרוץ שאוהב "למשוך לילות לבנים" וציין כי הוא שיחק תפקיד מפתח בהחלטות הביטחון הלאומי של ממשלו. "אף אחד לא מתעלה על עבודתו של דניס מקדונו", אמר הנשיא בחיוך.

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, מכריז על ראש סגל חדש לבית הלבן, דניס מקדונו, 25 בינואר 2013. רויטרס
אובמה קרא למקדונו אדם חרוץ שאוהב "למשוך לילות לבנים"/רויטרס

הבשורה על מינויו של מקדונו בן ה-43 נרמזה באופן עבה בכלי התקשורת בארה"ב, מאז שלו הוכרז כמועמד למשרד האוצר. בנוסף, אובמה הכריז הערב בבית הלבן גם על מינויו של מנהל התקשורת של הבית הלבן, דן פייפר, לתפקיד יועץ בכיר. את מקומו של פייפר תמלא סגניתו – ג'ניפר פלמיירי.

מקדונו החל לעבוד עם אובמה עוד כשהיה סנאטור צעיר מאילינוי. במסגרת תפקידו הנוכחי, קולו של מקדונו סייע בקבלת מהחשובות בהחלטות בממשל, בהן, יציאת הצבא האמריקני מעירק ומאפגניסטן, התגובה לרעידות האדמה בהאיטי וביפן ותוצאות תקיפת הנציגות האמריקנית בבנגזי בספטמבר האחרון, כך לפי הגורם בממשל.

קודמו של מקדונו - יהודי שומר מצוות

לפני כשבועיים נודע כי אובמה בחר בג'ק לו לתפקיד שר האוצר. אם מינויו של לו יאושר כצפוי בהצבעה בסנאט, הוא יהיה היהודי שומר המצוות הראשון בתפקיד. לו בן ה-57 צפוי להחליף את השר המכהן טימותי גייתנר, שככל הנראה יתפטר בשבועות הקרובים.

"לג'ק יש את אמוני המלא, ואני לא לבד", אמר אובמה במסיבת עיתונאים בבית הלבן, "אני מקווה שהסנאט יאשר את המינוי במהירות האפשרית". גייתנר, שעמד לצד לו ואובמה על הבמה, הצטרף לברכות ואמר: "יש לי כבוד גדול לג'ק לו, יש לו הישגים רבים וניסיון רב. הוא מחויב להגנה על הקשישים והעניים, הוא מבין איך ליצור צמיחה והזדמנויות כלכליות, והוא מבין שכדי להנהיג בחוכמה יש לנהוג בתבונה במשאבים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully