וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את סבתו למוות בפסל של פיל: "ניסתה לכשף אותי"

צעיר מהארלם מואשם ברצח סבתו, בת 62, משום שחשב שתכננה להרוג אותו. חמישה שוטרים נדרשו כדי להשתלט עליו, ובמהלך הקטטה הוא הספיק לדקור את גם אחותו בעזרת השנהב המזויף

צעיר מניו יורק נעצר אחרי שדקר למוות את סבתו בפסלון של פיל. להגנתו, אמר דומיניק אנדרסון, בן 26 מהארלם, כי הסבתא "תכננה להטיל עליו כישופי וודו". המשטרה הגישה בשבוע שעבר נגד אנדרסון כתב אישום בגין רצח מדרגה ראשונה, תקיפה והתנגדות למעצר, בתקרית שאירעה בסוף החודש שעבר. הוא דקר קלות את אחותו ופצע בינוני שוטר שהוזעק למקום, אחרי דיווחים שהתקבלו כי הוא תוקף את סבתו.

שנהב של פילים שנתפס במכס בהונג קונג. Kin Cheung, AP
כלי הרצח נרכש בחנות הכלבו "בלומינגדיילס"/AP, Kin Cheung

בחקירתו, הודה אנדרסון כי רצח את סבתו בעזרת "פסלון בצבע קרם של שנהב פיל", מפני שחשב שהיא מתכננת להטיל עליו כישוף שיגרום למותו. "היא התחילה לעשות וודו, זה מה שגרם לי לפעול", סיפר. בני משפחתו סיפרו כי את הפסלון רכשה סבתו בכלבו "בלומינגדיילס".

אמו של אנדרסון, מארי, סיפרה למקומון "ניו יורק פוסט" כי בנה סובל מבעיות פסיכיאטריות, וחשב כי סבתו, גמלאית בת 62, מנסה לכשף אותו באמצעות בובה שהייתה בבית. הוא הכה אותה ואת אחותו, ורק חמישה שוטרים שהגיעו לדירתם הצליחו להשתלט עליו באמצעות גז מדמיע. בקטטה שהתפתחה במקום, הספיק אנדרסון לדקור את אחד השוטרים בראשו בעזרת הפסלון, ופצע אותו בראשו באורח בינוני.

לקריאה נוספת:
חדק קטלני: מצוד בנפאל אחרי פיל שהרג 4 בני אדם
בריטניה: רצחה את בנה הקטן כי לא שינן את הקוראן
תיעוד: חבר פרלמנט בבוליביה אנס אישה חסרת-הכרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully