וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני ההשבעה: הכפיל של אובמה נכנס לתפקיד

שבוע לפני טקס השבעתו של הנשיא האמריקני לכהונה שנייה, נערכה בגבעת הקפיטול חזרה גנרלית לקראת האירוע, כשאת תפקידיהם של ברק ומישל ושל סגן הנשיא ורעייתו מגלמים כפיליהם

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

נכנסים לתפקיד: גבעת הקפיטול התמרקה, התזמורת הצבאית ניגנה, והכל נראה ממש אותו הדבר - כמעט. שבוע לפני טקס השבעתו של ברק אובמה לכהונה שנייה כנשיא ארצות הברית, שצפוי להיערך ב-20 בינואר, נערכה אתמול (ראשון) בוושינגטון הבירה חזרה מלאה של הטקס, כשאת הנשיא ואת רעייתו מישל מגלם זוג כפילים.

שבוע לפני השבעת אובמה: הכפילים כבר מוכנים. רויטרס
התקבלו בתשואות. כפיליהם של ברק ומישל, אתמול/רויטרס

בני דמותם של ברק ומישל צעדו מטה במדרגות בניין הקפיטול, כשהם מלווים בכפיליהם של סגן הנשיא, ג'ו ביידן, ורעייתו ג'יל. על מידת הדמיון למקור אפשר, כמובן, להתווכח. בכניסה לטקס ההשבעה, התקבל הזוג הנשיאותי המדומה בתשואות . בשלב זה הניף הנשיא הפיקטיבי את ידו - אך את ההשבעה עצמה הוא העדיף לשמור לטקס האמיתי בשבוע הבא.

בנובמבר האחרון, בתום שנה שלמה של קמפיין יקר ומאומץ, נבחר אובמה לכהונה שנייה, לאחר שגבר על יריבו, המועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית, מיט רומני. בנאום הניצחון, אמר הנשיא הנבחר: "הלילה, בבחירות האלה, אתם - העם האמריקני, הזכרתם כי המסע היה ארוך וקשה. לחמנו את דרכנו חזרה ואנחנו יודעים בלבנו שעבור ארצות הברית, הטוב עוד לפנינו", הבטיח הנשיא, וביקש להודות לכל הבוחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully