וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: צעירה אוטיסטית התמודדה ב"מיס אמריקה"

"התגברתי על הרבה תסמינים", סיפרה מיס מונטנה, אלכסיס וינרמן. דווקא מיס ניו יורק קיבלה את הפרס הגדול, אחרי שרקדה סטפס והשיבה בהצלחה לשאלה מוסרית על רובים בבתי ספר

עריכה: מיכאל ברגמן

מיס מונטנה אמנם הפסידה בתחרות "מיס אמריקה" שנערכה אמש (שבת) בלאס וגאס, אך ההישג שלה יוצא דופן בקנה-מידה אחר: היא המתמודדת הראשונה בתחרות היוקרתית שאובחנה באוטיזם. המנצחת הגדולה בתחרות, מיס ניו יורק, בת 23, אמנם זכתה לענוד את הכתר וקיבלה 50 אלף דולרים במלגת לימודים, אך מיס מונטנה, שאף הגיעה לחצי הגמר, כבר קבעה היסטוריה משלה. אלכסיס וינרמן, בת 18, סיפרה בראיונות לכלי התקשורת בארה"ב כי בעבר לעגו לה בבית הספר בשל הקשיים שהיו לה בדיבור, אך כיום, לדבריה, היא מרגישה שהיא עברה דרך ארוכה - ובהצלחה. "בגיל ההתבגרות בקושי הסתובבתי עם אחרים, אך הילדה שאתם מביטים בה עכשיו היא אינה הילדה שהייתם רואים לפני עשר שנים", סיפרה לרשת אי-בי-סי. "התגברתי על הרבה, ובמיוחד על הרבה מהתסמינים שלי".

אלכסיס וינרמן, מיס מונטנה שהתחרתה בתחרות מיס אמריקה. 12 בינואר 2013. Isaac Brekken, AP
מיס מונטנה, אלכסיס וינרמן, אמש בתחרות בלאס וגאס/AP, Isaac Brekken

וינרמן ביקשה להודות לכלי מי שהצביעו עבורה לתואר "חביבת הקהל", ואמרה כי היא מקווה שהתמיכה הרבה שקיבלה נובעת מכך שאנשים חושבים שניתן שקל להתחבר אליה. בסרטון שליווה את התחרות, סיפרה וינרמן כי "הרבה אנשים לא יודעים מהו אוטיזם", וכי "לאחד מ-88 בני אדם יש סוג מסוים של אוטיזם. חשוב יותר ויותר להבין את זה". לדבריה, בגיל 11 היא אובחנה באוטיזם ואובחנה חלקית כסובלת מתסמונת אספרגר. בראיון למגזין "טיים", סיפרה וינרמן כי החלה להתמודד בתחרויות יופי כדי לממן את לימודיה בקולג', משום שמשפחתה כבר מימנה שכר לימוד לכמה מאחיה ואחיותיה. כשתסיים את לימודיה, היא מקווה ללמוד ריפוי באומנות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הזוכה הגדולה בתחרות, כאמור, הייתה מיס ניו יורק. מלורי הייגן, בת 23, צלחה בהצלחה תחרות ריקודי סטפס לצלילי פזמונים של ג'יימס בראון, ואף השיבה – בהצלחה כנראה - לשאלה בנושא הבוער ביותר בארה"ב. "האם לדעתך צריך להציב שומרים חמושים בבתי הספר", נשאלה הייגן, והשיבה כי לטעמה, "אין להילחם באלימות בעזרת אלימות".

לקריאה נוספת
סערה ברוסיה: מלכת היופי כתבה נגד רוסיה ועוררה זעם
קנדה במתח: אישה שנולדה גבר תתחרה ב"מיס תבל"?

מלורי הייגן, מיס ניו יורק שזכתה בתחרות מיס אמריקה. 12 בינואר 2013. רויטרס
הזוכה הגדולה, מיס ניו יורק. צלחה את שאלת הנשק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully