וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שהידרדר לאלימות: "יידו שלג מעורב באבנים"

13.1.2013 / 14:13

במהלך הסערה בשבוע שעבר השליכו עשרות חרדים וערבים כדורי שלג זה על זה ליד שער שכם בירושלים. לטענת החרדים, בשלב מסוים החלו הערבים ליידות לעברם אבנים, ושניים מהם נעצרו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

מזג האוויר הסוער שפקד את ישראל בשבוע שעבר הוביל ביום רביעי האחרון גם למלחמת שלג לא שגרתית בירושלים, סמוך לשער שכם, שהסתיימה לבסוף במעצרים. עשרות חרדים וערבים תושבי מזרח העיר החלו להשליך זה על זה כדורי שלג. אלא שהאירוע שהחל במשחק, הפך לקטטה אלימה כשכמה מהתושבים הערבים החלו לפי החשד לידות גם אבנים לעבר החרדים. כוח משטרה ששהה ליד המקום והניח למשתתפים לשחק אחד עם השני, עצר שניים מהמיידים ופיזר את שאר המשתתפים. בהמשך שוחררו השניים ממעצר בתנאים מגבילים.

"היינו שלושה בחורים וישבנו ברכבת הקלה בתחנת שמעון הצדיק", סיפר לוואלה! חדשות אהרון כהן, עד ראייה לאירוע. "התחלנו במשחק שלג עם כמה בחורים ערבים שהיו ממול בכביש 1 ליד בסיס מג"ב. זה נמשך מעשר עד חצות, כשעתיים, כשבכל כמה דקות נוספים עוד ועוד חרדים וערבים, בעיקר נערים וגם כמה ילדים. הכל היה בסדר, זרקנו שלג אחד על השני וגם על המשטרה שהגיעה לראות שמדובר רק במשחק. הגענו להסכם עם אחד המבוגרים שם שאף אחד לא עובר את כביש 1. בשעות השיא היו משהו כמו 70 חרדים נגד כמה עשרות ערבים", סיפר.

"לא ברור מי התחיל ראשון, אבל בחצות התחילו ליידות לעברנו שלג מעורב באבנים. תחילה לא ידענו שמדובר באבנים, חשבנו שזה שלג ובגל הראשון נפגעו חמישה חבר'ה. מאוחר יותר הגשנו תלונה במשטרה ושמענו ששניים נעצרו", הוסיף כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully