וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בתקיפת מורה בנו: "האשמה עליי"

13.1.2013 / 4:38

האב יישאר במעצר עד יום שני, לאחר שהמשטרה טענה בבית המשפט כי יש חשש לשיבוש חקירה. "זה היה רגע של חולשה. אני מתנצל על מה שקרה", אמר בבית המשפט

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

מעצרו של האב החשוד בתקיפת מורה של בנו בהוד השרון הוארך אמש (שבת) בבית משפט השלום בראשון לציון עד יום שני. על פי החשד, ביום שישי נכנס האב לכיתה בבית ספר "השחר" ותקף את המורה משום שהחרים את הטלפון הנייד של בנו. החשוד אמר בבית המשפט כי מביע צער על האירוע. "אני לוקח את כל האשמה עליי, זה היה רגע של חולשה", אמר. "זה שנתיים שהוא מציק לבן שלי ואף אחד לא התערב בזה. זה לא היה צריך להגיע למצב הזה, אני מתנצל על מה שקרה".

מהארכת המעצר עולה כי החשוד הודה שהיה מגע פיזי אך טען שהמורה מצייר אותו בצורה מוגזמת ממה שהיה. לדברי המשטרה ישנו חשש לשיבוש החקירה ולכן הם דרשו הארכת מעצר של ארבעה ימים. בא כוחו של אלבו, עו"ד ירון לונדון, אמר בדיון כי מדובר באדם ללא עבר פלילי. "הטענה של מסוכנות מרחיקת לכת", אמר. "המקרה שקרה, יש כאן רקע לעניין הזה וזה לא התחיל באותו יום, זה סוג של קש ששבר את גב הגמל. מרשי פנה אליי ואמר שאלימות זה לא פתרון לשום דבר". עוד הוסיף העו"ד כי "הנסיבות האישיות שלו לא פשוטות. האיש מגדל את ילדיו, אישתו מאה אחוז נכה והוא מטפל בה יום יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully