וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת פיגועים בפקיסטן: עשרות הרוגים ברחבי המדינה

10.1.2013 / 21:22

לפחות 56 בני אדם נהרגו בשני פיצוצים מחוץ למועדון סנוקר בעיר קווטה, בה בוצע מוקדם יותר היום פיגוע שגבה את חייהם של 11 בני אדם. בפיגוע נוסף בצפון נהרגו 21 בני אדם

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

יום מדמם בפקיסטן: קרוב למאה בני אדם נהרגו היום (חמישי), ולמעלה ממאה נוספים נפצעו, בסדרת פיגועים ברחבי המדינה – כך נמסר מהמשטרה המקומית. מוקדם יותר היום בוצע פיגוע בשוק בעיר קווטה בדרום-מערב המדינה, ובשעות הערב דווח על שני פיצוצים שאירעו בזה אחר זה במועדון סנוקר בעיר - אשר גרמו למותם של 56 בני אדם לפחות ועשרות פצועים נוספים.

הפיגוע בוצע באזור המזוהה עם המיעוט השיעי במדינה. חמיד שאקיל, בכיר במשטרה המקומית, סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי שני הפיצוצים אירעו מחוץ לאולם הסנוקר, בהבדל של כ-10 דקות זה מזה. לדבריו, מניין ההרוגים צפוי להמשיך לעלות.

עדי ראייה סיפרו כי הפיצוץ הראשון נגרם עקב הפעלת מטען שנשא מחבל מתאבד, והשני אירע כעשר דקות לאחר מכן עקב פיצוץ מכונית תופת. רוב הקורבנות נפגעו כתוצאה מהפיצוץ השני, עקב נהירה של כוחות משטרה ועיתונאים לאזור. בין היתר נהרג במתקפה צלם של ערוץ טלוויזיה וחמישה שוטרים.

פיגוע בשוק בעיר קווטה בפקיסטן, ינואר 2013. רויטרס
זירת הפיגוע בשוק, היום/רויטרס

מוקדם יותר היום בוצע פיגוע בשוק בעיר, בו נהרגו 11 בני אדם ונפצעו 27 נוספים. "החזית המאוחדת של בלוצ'יסטן", מחתרת מורדים חמושה מחבל בלוצ'יסטן במדינה, נטלה אחריות לפיגוע. "הפיגוע כנראה נועד לחסל גורמים בפרלמנט, לאור העובדה שהמטען הוצמד מתחת לרכבם", סיפר שאקיל לסוכנות.

21 בני אדם נוספים נהרגו ו-60 נפצעו בפיגוע במהלך כינוס דתי במינגורה שבצפון מערב המדינה. מהמשטרה נמסר כי גם מניין הרוגים בפיגוע הזה צפוי לעלות. כמו כן, נהרגו 12 אזרחים וחמישה חמושים בתקיפה של צבא ארצות הברית בדרום-מערב המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully