וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצהרי היום: שוטרים וחמושים בקרב יריות בשבדיה

העיירה המנומנמת סודרטליה הפכה בשישי האחרון לאתר ממערבון הוליוודי: שוטרים פתחו בירי לעבר חשודים בשוד חנות תכשיטים. אחד מהם נורה בראשו ונפצע קשה והיתר נתפסו. צפו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

קרב יריות באמצע העיירה אמנם נשמע כמו תרחיש מהמערב הפרוע, אך תושבי סודרטליה שבשבדיה נאלצו לחוות אירוע דומה בעיירה המנומנמת. ביום שישי האחרון, סמוך לשעה 11:30 בצהריים, שלוות העיירה הופרה כאשר פרצו חילופי אש בין שוטרים לכנופיה חמושה, ששדדה חנות תכשיטים. על פי החשד, הארבעה, עטויים בכובעי גרב, ניסו לשדוד את החנות באמצע הרחוב הראשי בעיירה.

רגעי קרב היריות תועדו במכשירים הסלולריים של התושבים בדירות הסמוכות. בצילומים ניתן גם לראות את אחד מחברי הכנופיה, צעיר בן 26, שנפצע קשה בראשו מירי המשטרה.

"נאמר לנו בתחילה כי שלושה מהחשודים נכנסו לחנות בזמן שהרביעי נותר לשמור על הרכב", סיפר דובר משטרת מחוז שטוקהולם, סוון אריק-אולסון. "התנהלו חילופי יריות בין המשטרה לבין העבריינים". עדי ראייה שהיו באזור נותרו המומים. "הייתי על המדרגות הנעות, בערך 15 מטרים מהאירוע ושמעתי אנשים צורחים. הם חדרו דרך חלון הראווה והחלו לקחת דברים", סיפר עד ראייה שנוכח במקום. "זה היה כל כך אכזרי. אנשים היו מבועתים".

למרות פציעתו של אחד החשודים, שלושת חבריו העדיפו להשאירו מאחור, ולהימלט מהמקום באמצעות שתי מכוניות גנובות איתן הגיעו. הפצוע הוטס מיד לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, שם הוא אושפז במצב קריטי. באותו הערב הצליחו השוטרים לעצור את יתר המעורבים בשוד, ובנוסף עצרו גם ארבעה בני אדם החשודים כי סייעו לכנופיה, כך נמסר מדובר משטרת מחוז שטוקהולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully