וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטי נורה במסיבה בקופנגן, ישראלים המשיכו לחגוג

רונית אבידן-שיינפלד

1.1.2013 / 21:46

בתקשורת המקומית דווח כי סטיבן אשטון בן ה-22 נורה למוות במהלך קרב כנופיות בעת שבילה במסיבה בחוף האד רין המפורסם, בה נכחו מאות ישראלים. "לא נהוג להפסיק מסיבה באמצע"

רצח במסיבה בקופנגן: תייר בריטי נורה הלילה (שלישי) למוות במהלך מסיבת חוף לרגל השנה החדשה שנערכה באי התאילנדי, יעד תיירותי מועדף בקרב ישראלים. על פי החשד, סטיבן אשטון בן ה-22 נקלע לקרב יריות בין כנופיות באי האד רין. בתקשורת המקומית דווח כי הוא נורה בפלג גופו העליון ומותו נקבע בבית החולים.

נתי חדד, מתנדב בארגון חילוץ והצלה בתאילנד, אמר לוואלה! חדשות כי במסיבה נכחו מאות ישראלים, אשר המשיכו לחגוג גם לאחר הירי. "הם תפסו מרחק והמשיכו לחגוג", אמר, "אם יש מסיבה ממשיכים לחגוג לא משנה מה קורה". לדבריו, התייר לא נורה במהלך קרב כנופיות, אלא הותקף על ידי בעל המקום מאחר שסירב לשלם.

"אנחנו מודעים לכך שאזרח בריטניה נהרג במסיבה בתאילנד בערב השנה בחדשה", נמסר בהודעה מטעם משרד החוץ התאילנדי, "אנחנו מספקים ייעוץ למשפחה". על פי דיווח ב"בנגקוק פוסט", המשטרה פתחה בחקירת המקרה ואף עצרה אזרח תאילנד בחשד שהיה מעורב בירי.

מסיבת ירח מלא בקופנגן, תאילנד. AP
"מספקים ייעוץ למשפחה". מסיבת חוף בקופנגן/AP

המסיבה נערכה בחוף האד רין בקופנגן, הידוע כ"אי המסיבות" של תאילנד, בעיקר בשל מסיבות ה"פול מון" (הירח המלא) הנערכות בו מדי חודש ומושכות תיירים מרחבי העולם. אשטון ככל הנראה רקד עם חבריו במסיבה בבר על החוף, בו נכחו מאות בני אדם. הוא נורה בערך בשעה 4:00 לפנות בוקר.

ברשת "סקיי ניוז" ציטטו כמה מחבריו של הצעיר, אשר נפרדו ממנו ברשתות החברתיות. "אני לא יודע אם להאמין לזה", כתב בפייסבוק אחד מחבריו בשם רובי קמרון גריי, "עדיין יש לי על הקיר בפייסבוק תמונות שלנו מבית הספר ומקבוצת הכדורגל. אני אתגעגע אליך אחי". ג'יידון גיבס צייצה בטוויטר: "לבי עם המשפחה. סטיבן אשטון, היית אדם נהדר, תנוח על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully