וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם למות שתי אחיות מקנדה בחופשה בתאילנד?

הרעלת מזון? המשטרה בקו-פי-פי, תאילנד, עדיין מנסה לברר מה גרם למותן של נעמי ואודרי בלנז'ה, אחיות מקנדה בשנות ה-20 לחייהן שנמצאו מוטלות ללא רוח חיים במלון באי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

החיות נעמי ואודרי בלנז'ה בסך הכל ביקשו להתפנק בחופשה בקו-פי-פי, האי האקזוטי עתיר התיירים בתאילנד, אך החופשה הסתיימה בטרגדיה. גופותיהן של שתי האחיות, בנות 26 ו-20 מעיירה קטנה ליד קוויבק בקנדה, אותרו בסוף השבוע בחדר מלון "תאי ריסורט" באי.

השתיים התגלו בידי אחת מחדרניות המלון, שדפקה בדלת שוב ושוב – אך לא זכתה למענה, לכן פתחה את הדלת עם מפתח וגילתה אותן מוטלות ללא רוח חיים, כשפניהן וכפות ידיהן מכוסות בקיא ובדם.

משטרת תאילנד פתחה בחקירת האירוע, וההערכה המרכזית היא כי האחיות נפלו לקורבן להרעלת מזון לאחר שסעדו באחת המסעדות באי, סמוך לבית המלון. לצד זאת, כלי התקשורת בקנדה דיווחו כי מקרה זהה כמעט לחלוטין אירע לפני מספר שנים באותו בית מלון – אז היו אלה שני תיירים מארצות הברית ומנורבגיה שמתו מהרעלת מזון. בעוד החקירה מתנהלת הועברו גופותיהן של האחיות לעיירה קראבי הסמוכה, שם הן צפויות לעבור נתיחה שלאחר המוות, מה שעשוי לשפוך אור על נסיבות המקרה המצער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully