וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: שלושה ישראלים נכוו במופע להטוטי אש

טל שלו

29.1.2012 / 9:35

שתי צעירות נפצעו כשצפו בגרסה מסוכנת של המשחק הידוע והפופולרי והועברו לבית חולים סמוך. צעיר ישראלי נוסף נפצע קל. לטענת מקורביהן הפציעה נגרמה משום שהלהטוטן היה שיכור

שתי צעירות ישראליות, בנות 28 ו-30, אושפזו ביממה האחרונה בבית חולים בקוסמוי שבתאילנד, אחרי שנכוו בעת שצפו במשחק על אחד החופים באי קופנגן. ממשרד החוץ בירושלים נמסר כי השתיים היו על החוף עם צעיר ישראלי נוסף, וחזו במופע להטוטי אש המתקיים מדי ערב באי התיירותי המושך אליו ישראלים רבים. לטענת מקורבים לצעירות הן נכוו מפיצוץ של בקבוק חומר דליק שהתפוצץ כיוון שלהטוטן המופע היה שיכור.

ככל הנראה, השלושה נפגעו בעת שצפו משחק הלהטוטים "לימבו אש". הצעיר הישראלי שהיה עימן נפצע קל. הקונסוליה הישראלית בבנגקוק, יחד עם חברות הביטוח כלל והראל, טיפלו בהעברת הצעירות מקונפגן לאי הסמוך קוסמוי, שם אושפזו בבית החולים. אחת מהצעירות סובלת מכוויות בשיעור של 12% והשנייה בשיעור של 30%. לפי שעה, לא ברור מתי החבורה תשוב לארץ.

בחודש יולי 2011 נהרגה בתאילנד מרים שושנה שפק, תושבת ראשון לציון בת 58, במהלך טיול רפטינג בצפון המדינה, כ-60 קילומטרים מצ'אנג מאי. בסירה בה שטה שפק היו שבעה ישראלים נוספים. היא נפלה במהלך השיט, וגופתה נמצאה מאוחר יותר.

יולי 2011: מרים שושנה שפק, טבעה ברפטינג בתאילנד

לפנייה לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully