וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעודיה: חיפש כלה יהודייה - ויישלח לפסיכיאטר

גבר סעודי בן 49 נעצר במכה לאחר שנשא מסמכים שהעידו על כוונתו לחפש אישה יהודייה למטרת נישואין. במשטרה המקומית הסבירו כי מתוכן המסמכים עולה שהוא סובל "מהפרעה נפשית"

משטרת ערב הסעודית עצרה ביום חמישי מתפלל במסגד במכה אשר נשא מסמכים לפיהם הוא מחפש אחר אישה יהודייה למטרת נישואין, כך דיווח העיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון. דובר המשטרה, עבד אל-מוחסן מימן, העריך כי העצור – אזרח סעודי בן 49, סובל מ"הפרעה" נפשית". לדבריו, החשוד נעצר לאחר שהחזיק "חמישה מסמכים המכילים מידע סותר לפיו הוא סובל מהפרעה נפשית ומבטאים את שאיפתו להינשא לאישה יהודייה".

דובר המשטרה דחה דיווחים מוקדמים יותר לפיהם העצור חילק למתפללים מסמכים הקוראים להם לסייע לו בהגשת החלום להינשא ליהודייה. מקור משטרתי מסר כי העצור הועבר לחקירה ובהמשך יועבר ככל הנראה להסתכלות פסיכיאטרית.

למרות ההערכה כי העצור סובל מהפרעה נפשית, נראה כי כשלא מדובר בנשים יהודיות הגישה בסעודיה מתירנית יותר. בחודש נובמבר האחרון התחתן גבר סעודי עם תלמידה, מורה ומנהלת – כולן מאותו בית ספר. כדי להשלים את ההיררכיה החינוכית, הגבר בן ה-50 נשא לאישה גם מפקחת פדגוגית – שפועלת בעיקר בבית הספר בו לומדות או עובדות יתר הרעיות. ההלכה האיסלמית, השריעה, מתירה לגברים להינשא לארבע נשים לכל היותר, כך שנראה שכיבושיו של הגבר הסעודי במערכת החינוך הסתיימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully