וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשוקה לחינוך: גבר התחתן עם מורה, מנהלת ותלמידה

הגבר הסעודי, בשנות ה-50 לחייו, לא הסתפק בשלוש רעיותיו - כולן מאותו בית ספר - ונשא לאישה גם מפקחת פדגוגית. בחדר המורים תומכים: "המנהלת מתייחסת לנשים האחרות כרגיל"

חינוך נוסח ערב הסעודית: גבר סעודי התחתן עם תלמידה, מורה ומנהלת – כולן מאותו בית ספר. כדי להשלים את ההיררכיה החינוכית, הגבר בן ה-50 נשא לאישה גם מפקחת פדגוגית – שפועלת בעיקר בבית הספר בו לומדות או עובדות יתר הרעיות. ההלכה האיסלמית, השריעה, מתירה לגברים להינשא לארבע נשים לכל היותר, כך שנראה שכיבושיו של הגבר הסעודי במערכת החינוך הסתיימו.

על אף שההסדר יוצא הדופן עלול ודאי לגרום למצבים מביכים, למשל סביב שולחן ארוחת הערב או באספת הורים, הנשים מסבירות כי במפתיע, הנישואים לא פוגעים בהתנהלות היומיומית של אף אחת מהן. על פי העיתון הסעודי "אוכאז", המורה סיפרה כי היחס שהיא מעניקה לתלמידה עמה היא חולקת בעל, "אינו שונה" מהיחס שהיא מעניקה ליתר תלמידיה.

בבית הספר כבר התרגלו למצב הבלתי שגרתי, שעדיין מהווה מקור לשעשוע בהפסקות ובחדר המורים. "זה מקרה די מוזר", סיפרה מורה בבית הספר לעיתון, "אנחנו מדברות על זה לעיתים קרובות וכל התלמידות והמורות רואות את הצד המשעשע בעניין". כמו כן, ציינה המורה כי למיטב ידיעתה, המנהלת לא מנצלת עת עמדת הכוח שלה ביחסיה עם יתר הרעיות. "היא מתייחסת למורה ולתלמידה כרגיל, כפי שהיא נוהגת עם שאר הסגל והתלמידות", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully