וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה זה ממכר? ניגרי בן 87 נישא ל-107 נשים

כשבלו מא'אסבא, מתאהב במישהי, דבר לא יפריע לו להתחתן איתה, גם לא האישה הקודמת או זו שלפניה. עד כה נישא מא'אסבא ל-107 נשים. הנשים מרוצות - הרשויות דווקא לא

אחת זה לא מספיק, גם שתיים לא: בלו מא'אסבא, מרפא מוסלמי מניגריה בן 87 נישא עד כה ללא פחות מ-107 נשים. לדבריו, הוא התאהב באשתו הראשונה כי הייתה "כנה ולהוטה לספקו". באשתו השנייה, בת דודתו, התאהב כי "היא עשתה כל מה שרצה ושום דבר שלא רצה". אשתו השלישית "מילאה את כל רצונותי", וכן הלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני חושבת שהוא נשלח על ידי אלוהים". מא'אסבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מא'אסבא, שבצעירותו התחתן כל כמה חודשים, עורך בתקופה האחרונה חתונה חדשה כל מספר שבועות. כרגע מחזיק מא'אסבא ב-86 נשים, בין הגילאים 19 ל-64 לאחר שתשע מנשותיו מתו ומ-12 מהן התגרש לאחר שאיבדו את התכונה החשובה ביותר בעיניו – הצייתנות. כמו כן, למא'אסבא נולדו מעל 180 ילדים ומשפחתו המורחבת מונה מעבר ל-5,000 בני אדם.

איישטו נדייקו, אשתו ה-40 (בערך), סיפרה כי שמעה שמא'אסבא הוא אדם טוב ודואג למשפחתו ולכן הסכימה להינשא לו. נדייקו השאירה את ביתה לששת ילדיה מנישואים קודמים ועברה להתגורר עם מא'אסבא בביתו. "אין בעיות בין הנשים, כולן חיות בשלווה. באמת, אף פעם לא רבנו", מספרת נדייקו שלבקשת בניה חזרה לגור איתם בביתה הקודם. "הוא אהב אותי, האוכל היה טוב, הוא נתן כסף לכל אחת מהנשים. תמיד הייתי שמחה בבית. הבנתי אותו – אני חושבת שהוא נשלח על ידי אלוהים", סיפרה.

מי שפחות מרוצה מהמשפחה הרחבה והמתרחבת הם הרשויות בניגריה, כמו גם מנהיגים מוסלמים במדינה. ב-2008 נעצר מא'אסבא ובילה 22 ימים במעצר כאשר 11 מנשותיו שהיו בהריון באותה תקופה – הפגינו מחוץ לבית הכלא. לבסוף החליט בית המשפט לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully