וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בסוריה: הצבא הפציץ תחנת דלק, עשרות עלו באש

רויטרס

2.1.2013 / 16:12

עדי ראייה סיפרו כי מטוסי קרב הפציצו תחנה בפרבר סוני מדרום-מזרח לדמשק, וכי לפחות 30 בני אדם נהרגו: פעילי אופוזיציה סיפרו: "ראינו כוויות וסימני השחתה על הגופות"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

לפחות 30 אזרחים נהרגו היום בסוריה, כשמטוסי קרב של חיל האוויר הפציצו תחנת דלק באזור דמשק. עדי ראייה דיווחו כי ההפצצה אירעה בשעה 13:00 בצהריים (רביעי) בפרבר הסוני אל-מולייחה, מדרום-מזרח לבירה דמשק.

סרטון חובבים שהועלה לרשת תיעד את הדקות הראשונות שאחרי התקיפה. בסרטון ניתן להבחין בעוברי אורח מחלצים פצועים מדממים מתוך הלהבות, וכמה מהם נשמעים אומרים: "שאללה ינקום בך, בשאר".

לקריאה נוספת:
שליח האו"ם לסוריה: פתרון מדיני, או שיהיה גיהנום
כ-50 גופות חרוכות אותרו ליד בית חולים בחלב
מדוע מעשי הטבח של אסד מצונזרים בתקשורת?

עשרות נהרגו בתקיפה אווירית של תחנת דלק. רויטרס
פצוע שותת-דם מפונה מזירת ההפצצה, היום/רויטרס

פעיל אופוזיציה שזוהה בשם אבו-סאעיד סיפר כי מנה לפחות 30 גופות באזור ההפצצה. לדבריו, המתים במקום סבלו מכוויות קשות וגופותיהם הושחתו. עד ראייה נוסף, אבו-פואד, סיפר כי מטוסי הקרב של הצבא הטילו פצצות על המקום, בשעה שמאגרי הדלק היו חשופים מחוץ לתחנה, ובזמן שאנשים רבים פקדו אותה.

חרף הקרבות הקשים, כוחות הצבא הנאמנים למשטר הסורי ממשיכים לשלוט בדמשק. הפרבר אל-מולייחה, שמרבית תושביו סונים, הוא אחד מכמה כפרים שמופגזים מן האוויר לאורך תקופה ארוכה, במטרה לחזק את אחיזת השלטון בבירה הסורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully