וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 30 נהרג בהתנגשות חזיתית ליד חברון

יהושע בריינר

31.12.2012 / 22:35

בתאונה בה נפצעו קל שישה פלסטינים, נפצע הישראלי באורח אנוש וזמן קצר לאחר מכן מת מפצעיו. אתמול נהרגו אם ובנה בתאונת דרכים קטלנית במועצה אזורית שדות נגב

ישראלי כבן 30 נהרג הערב (שני) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך לחברון. בתאונה החזיתית בה היו מעורבים שני כלי רכב, נפצעו באורח קל שישה פלסטינים. הישראלי נפצע באורח אנוש וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אולם זמן קצר לאחר מכן מת מפצעיו.

תאונה קטלנית נוספת אירעה יממה קודם לכן ליד קיבוץ ברור חיל שבמועצה אזורית שדות נגב, ובה נהרגו אם בת 50 ובנה בן ה-25. צוותי מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים. נהג ג'יפ כבן 50 שהיה מעורב בתאונה עם מכונית השניים, פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי מכונית שיצאה מהקיבוץ פנתה ימינה והתנגשה בג'יפ שהגיע מכיוון מזרח. עדי ראייה לתאונה סיפרו כי מעוצמת הפגיעה הג'יפ התהפך על חלקו האחורי ואילו המכונית, שבה נסעו שני ההרוגים, הועפה לתעלה בצידי הכביש.

תאונת דרכים בצומת ברור חיל, דצמבר 2012. שי מכלוף
זירת התאונה אתמול בשדות נגב/שי מכלוף

בקיבוץ ניר עם התקשו לעכל את הבשורה על מותם של חברת הקיבוץ זיווה גרימן בת 59 ובנה בועז בן 31. מיכה בן הילל, גיסה של זיווה גרימן אמר כי אבל כבד נפל על המשפחה והקיבוץ. "התחושה במשפחה היא תחושת הלם. כל המשפחה בהלם וגם הקיבוץ", אמר.

בן הילל סיפר כי בועז גרימן עסק במוזיקה ולימד פסנתר לפרנסתו. "אני עדיין שומע את הדי הפסנתר מהדהדים מחדרו, הוא היה מנגן את שופן בכל הזדמנות, מלווה זמרים ושירה בציבור, הוא רב תחומי בכל ההיבט של המוזיקה", נזכר. "אני אתגעגע לקשר המיוחד בין זיווה לבועז, היה קשר מאוד מיוחד ביניהם סביב נושא המוזיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully