וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בת 24 נהרגה מפגיעת מונית בתל אביב

30.12.2012 / 8:18

צוות של מגן דוד אדום קבע את מותה של הצעירה, חסרת בית, בתום פעולות החייאה. במשטרה בודקים האם מדובר בהתאבדות שכן האישה נעצרה בעבר מספר פעמים לאחר שנשכבה על הכביש

חסרת בית בת 24 נהרגה הלילה (ראשון) מפגיעת מונית בפינת הרחובות אלנבי ואחד העם בתל אביב. היא נפגעה מהמונית שנסעה מכיוון דרום לצפון סמוך ל-5:30 בבוקר. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

במשטרה בודקים את החשד כי מדובר בהתאבדות שכן בעבר היא נעצרה מספר פעמים ושוחררה לאחר שירדה לכביש, נשכבה ועצרה כלי רכב. בוחני תנועה גבו עדות מנהג המונית שפגעה בה, ולאחר מכן הוא שוחרר לביתו.

ביום חמישי אירעו שתי תאונות קטלניות בצפון ובדרום. בבאר שבע נהרג עמוס הדר, תושב העיר בן 70, בהתנגשות בפח אשפה. בדיקת המשטרה העלתה כי הדר סבל ככל הנראה מבעיה בריאותית, שגרמה לו קושי תפקודי פתאומי. אף שלפי ההערכות הראשונית הדר לא נהג במהירות גבוהה, הוא סטה מהנתיב והתנגש בעוצמה במכולת האשפה שעמדה במפרץ חניה. כתוצאה מהעצירה החריגה נחבט ראשו של הדר בחלון הרכב, דבר שככל הנראה גרם לפגיעה הקטלנית. המכולה הוצבה באופן חוקי במפרץ חניה ולא הייתה גורם סיכון לתנועה. גופתו של האיש הועברה למכון לרפואה משפטית לקביעת נסיבות המוות.

כמעט במקביל אירעה תאונה עצמית נוספת, הפעם במחוז צפון. סמוך לשעה 16:30 התקבלה במד"א מרחב גלבוע קריאה על תאונת דרכים באזור נצרת עילית. נהג רכב פרטי התנגש בעץ בכביש עוקף הר יונה לכיוון עין מאהל. פרמדיקים של מד"א העניקו לנהג, גבר בן 50, טיפול ראשוני - ופינו אותו תוך פעולות החייאה, לבית החולים העמק בעפולה. למרות מאמצי הרופאים נקבע מותו של האיש כעבור כשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully