וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: הולך רגל נפצע בינוני-קשה באשקלון

רמי שני

27.12.2012 / 0:00

מחקירה ראשונית עולה כי רכב פגע באיש, תושב העיר בן 36, כשזה עמד ברחוב ושוחח עם אדם שישב ברכב אחר. הפצוע הועבר לבית החולים ברזילי בעיר, הנסיבות נחקרות

הולך רגל תושב אשקלון בן 36 נפצע אמש (רביעי) באופן בינוני עד קשה, על פי החשד כשנפגע מרכב בתאונת פגע וברח ברחוב אפרים צור בעיר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליו העביר אותו לחדר ההלם בבית החולים ברזילי באשקלון, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

תאונת פגע וברח באשקלון, דצמבר 2012. דייב בוימוביץ'
זירת התאונה באשקלון, הערב/דייב בוימוביץ'

המשטרה עדיין חוקרת את הנסיבות שבהן נפגע האיש, אך מחקירה ראשונית עולה כי הוא שוחח עם אדם שישב במכונית, כאשר הרכב הפוגע הגיח כשהוא בקושי מואר, פגע בו, ונמלט מהמקום. נהג הרכב עמו שוחח הפצוע הצליח לזהות מספר פרטים של הרכב הפוגע, והבוקר עצרה המשטרה את הנהג הפוגע - צעיר בן 28 שנהג ללא רישיון נהיגה שהסגיר את עצמו. הוא יובא היום להארכת מעצרו בבית המשפט.

בשעות הצהריים, נפצע באורח קשה חייל בהתהפכות ג'יפ צבאי בכביש 90, סמוך ליריחו. חייל נוסף נפצע באורח בינוני. שני חיילים נוספים נפצעו באורח קל בתאונה בבקעת הירדן, והארבעה פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כאשר שני הפצועים קשה ובינוני ופונו במסוק. השניים הנותרים פונו באמבולנסים. מחקירה ראשונית עולה, כי הנהג איבד שליטה על הרכב בשל מהירות גבוהה, אך נסיבות האירוע עדיין נחקרות.

בתאונת דרכים נוספת נהרג בצהריים אדם ושישה אחרים נפצעו באורח קל עד בינוני, בהתנגשות בין שתי מכוניות סמוך לכניסה ליישוב ערוער שבנגב. צוותים של מגן דוד אדום וכיבוי אש חילצו את הפצועים ופינו אותם, לאחר טיפול ראשוני בשטח, לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully