וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בדרכים: הרוגים בתאונות בכביש 4 ובשומרון

רוכב אופנוע נהרג בתאונה עם שני כלי רכב סמוך לתחנת הדלק הסיירים. אדם נוסף נפצע באורח קשה ואישה נוספת באורח קל. בתאונה בשומרון נהרג פלסטיני בהתנגשות עם אוטובוס

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג ושני בני אדם נוספים נפצעו בצהריים (שישי) בתאונת דרכים בכביש 4 לכיוון צפון סמוך לתחנת הדלק הסיירים. סמוך לשעה 13:35 התקבלה קריאה במד"א מרחב איילון במעורבות שני כלי רכב ואופנוע. הפרמדיקים העניקו טיפולי רפואי לשלושה פצועים במקום, אחד מהם רוכב האופנוע שמת מפצעיו לאחר ניסיונות ההחייאה. נהג רכב פרטי כבן 30 נפצע באורח קשה והוא פונה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים תל השומר. נהגת רכב פרטי נוסף נפצע באורח קל ופונתה לבית החולים אסף הרופא.

שלמה פורגס מהצלה גוש דן שהיה בין המתנדבים שהגיעו לטפל בתאונה תיאר את זירת התאונה: "מדובר היה ככל הנראה בתאונה שהיא חזית-אחורה. הרכב המסחרי היה מעוך מקדימה והרכב הפרטי היה מעוך מאחור בצורה קשה עד למושב של הנהג. לא ברור לי איך נהג האופנוע היה מעורב בתאונה. ללא ספק יש קשר למזג האוויר, באותו הזמן היה מבול וברד על הכביש ומן הסתם מדובר בהחלקה".

מפת זירת התאונה בכביש 4:

מוקדם יותר נהרג פלסטיני כבן 30 בתאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש יקיר עמנואל, סמוך לוואדי קאנא, שבשומרון. פרמדיקים של מד"א מרחב ירקון העניקו טיפול רפואי במקום וביצעו פעולות החייאה בפצוע שבסופן נקבע מותו. ילד נוסף שנפצע באורח בינוני, ופצוע נוסף במצב קל טופלו ופונו על ידי הסהר האדום לבתי חולים בשטח הרשות הפלסטינית.

תאונה קשה נוספת אירעה בצהריים סמוך לקיבוץ רגבים. רכב פרטי התנגש במעקה הבטיחות וכתוצאה מכך שני יושבי הרכב נלכדו בתוכו. כוחות כיבוי אש חילצו את השניים וכוחות מד"א פינו אותם במצב קל-בינוני לבית החולים הלל יפה בחדרה.

הבוקר רוכב אופניים נפצע באורח קשה מפגיעת רכב באשדוד. הוא פונה עם פגיעת ראש לבית החולים קפלן ברחובות. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully