וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קשה בכביש 6: צעיר נהרג ו-15 נפצעו

28.11.2012 / 12:51

אוטובוס של "אגד" נפגע מברזלים שניתזו ממשאית, בין מחלף קסם לחורשים. בנוסף להרוג כבן 20, אדם נפצע באורח אנוש וכל השאר קל. בגלל סקרנים: תאונה בין משאיות בנתיב הנגדי

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

צעיר כבן 20 נהרג, ו-15 בני אדם נפצעו היום (רביעי) בתאונת דרכים קשה בכביש 6. אחד הפצועים נמצא במצב אנוש, והשאר נפצעו קל בתאונה, שבה ברזלים שניתזו ממשאית פגעו באוטובוס באזור שבין מחלף קסם ומחלף חורשים. חלקו האחורי של האוטובוס, של חברת "אגד", נמחץ כתוצאה מפגיעת הברזלים. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול לפצועים, שחלקם נותרו לכודים בתוך האוטובוס שנפגע, ולאחר מכן פינו אותם להמשך טיפול לבתי חולים בילינסון, השרון ומאיר.

התאונה אירעה כשהאוטובוס החל לעצור בצד הדרך, ככל הנראה עקב תקלה טכנית במנוע. משאית שהגיעה מאחוריו ככל הנראה ניסתה לבלום כדי לא לפגוע באוטובוס, והעגלה שלה פגעה בצד האחורי השמאלי של האוטובוס. ברזלים שהיו על המשאית השתחררו ועפו על האוטובוס, וכתוצאה מכך הנוסעים נפגעו. שני הנהגים עוכבו לחקירה במשטרת התנועה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוטובוס שנפגע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוברות "אגד" נמסר כי חוקרי התאונות של החברה נמצאים במקום ומבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי "התוצאות הקשות נגרמו, ככל הנראה, מחוסר הזהירות של נהג המשאית". נתיב הנסיעה מצפון לדרום בכביש 6 באזור התעונה נסגר לתנועה.

זאב, כונן בכיר מהצלה גוש דן, הוסיף: "הגענו מהר. כוחות גדולים, בשיתוף עם מד"א, ראינו שמדובר בתאונה מאוד קשה. אחד הפצועים קשה חולץ מהאוטובוס, קורה עפה עליו. הבנו שהוא ללא הכרה, לאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו. השאר פונו מיידית, הביאו אוטובוס חלופי והנוסעים שלא נפצעו הועברו והמשיכו בנסיעתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תאונת דרכים בכביש 6, נובמבר 2012. בן קלמר
המשאיות שהתנגשו בנתיב הנגדי/בן קלמר

לאחר שעה, בצד השני של הכביש, אירעה התנגשות בין משאית שככל הנראה האטה מתוך סקרנות או בשל עומסי תנועה לבין משאית סמיטריילר מאחור. בעקבות ההתנגשות, עפה המשאית הראשונה שמאלה, והשנייה ימינה. כתוצאה מכך נפגע מגן מבטון שלצד הכביש. הנהג הפוגע נלכד תחילה בתא הנהג שנמחץ, אך לבסוף חולץ במצב בינוני. הוא פונה לבית החולים בילינסון, כשהוא סובל משברים בגפיו התחתונות, וייתכן שגם משבר באחת מידיו.

נהג המשאית שבו התנגשו יצא ללא פגע, מלבד מכות קלות. הוא סיפר: "אני לא יודע מה קרה, הרגשתי מכה ועפתי הצידה. עזבתי את הרכב ושכבתי בצד הכביש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נהרג הולך רגל מפגיעת מונית ברחוב אבן גבירול בתל אביב. ככל הנראה, הוא חצה את הכביש שלא במעבר חצייה. צוות של מגן דוד אדום פינה את האיש לבית החולים איכילוב תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. נהג המונית החשוד בדריסה, תושב ראשון לציון בן 51, עוכב לחקירה.

לפני כשבועיים, נהרגה הולכת רגל בת 38 מפגיעת אוטובוס של חברה פרטית בעת שחצתה את הכביש, ככל הנראה שלא במעבר חצייה, סמוך לכפר ירכא שבגליל המערבי. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה של האישה. נהג האוטובוס שהיה בדרכו מהכפר אבו סנאן בעת התאונה, תושב ירכא בן 25, עוכב לחקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלק האחורי של האוטובוס נמחץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully