וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נהרג בתל אביב, נהג בן 17 עוכב לחקירה

12.11.2012 / 11:21

על פי החשד, הנהג הפוגע עלה על שטח הפרדה בנוי בכביש ופגע בהולך הרגל, שתחילה נפצע אנוש וטופל על ידי צוותי מד"א במקום. מאוחר יותר הוא מת מפצעיו בבית החולים איכילוב

הולך רגל, ככל הנראה כבן 25, נהרג הבוקר (שני) בתאונת דרכים בסמוך לשכונת כוכב הצפון בצפון תל אביב, לאחר שנפגע מרכב נוסע. הנהג, בן 17, ככל הנראה עלה על שטח הפרדה בנוי, ואז פגע בהולך הרגל. הוא עוכב לחקירה ונסיבות התאונה נחקרות.

הצעיר טופל במקום על ידי פרמדיקים של מגן דוד אדום ומאוחר יותר פונה על ידם לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא פצוע באורח אנוש, מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש קשה. כאמור, הולך הרגל לא עמד בחומרת הפציעה ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים.

אתמול לפנות בוקר נהרג נהג רכב פרטי בן 34, לאחר שהתנגש בעמוד חשמל ברחוב האומן באזור התעשייה הדרומי באשקלון. טרם ברור מה גרם להתרחשות התאונה. ביום שישי נהרג רוכב אופניים בשנות ה-30 לחייו מפגיעת מכונית בצומת חתרורים בכביש 31, בין ערד לסדום. על פי החשד הוא נפגע ממכונית שנמלטה מהמקום. צעיר בן 23, תושב הפזורה הבדואית בדרום, נעצר לאחר התאונה בחשד שנהג ברכב הפוגע. הנהג ורכבו הועברו לתחנת המשטרה. מחקירה ראשונית עולה, כי בעת שביצע עקיפה באחד מפיתולי כביש 31 כשהגיע מכיוון ים המלח, פגע ברוכב האופניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully