וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נהרג מפגיעת מונית באבן גבירול בתל אביב

28.11.2012 / 1:20

הנהג החשוד בדריסה הוא תושב ראשון לציון בן 51. על פי החשד, הולך הרגל חצה את הכביש שלא במעבר חצייה. הוא פונה לבית החולים איכילוב, שם נאלצו לקבוע את מותו

הולך רגל נהרג אמש (שלישי) מפגיעת מונית, ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לפינת רחוב שאול המלך. ככל הנראה, הוא חצה את הכביש שלא במעבר חצייה. צוות של מגן דוד אדום פינה את האיש לבית החולים איכילוב תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. נהג המונית החשוד בדריסה, תושב ראשון לציון בן 51, עוכב לחקירה.

לפני כשבועיים נהרג בעיר הולך רגל בשנות ה-20 לחייו בתאונת דרכים בסמוך לשכונת כוכב הצפון, לאחר שנפגע מרכב נוסע. הנהג, בן 17, ככל הנראה עלה על שטח הפרדה בנוי, ואז פגע בהולך הרגל.

הצעיר טופל במקום על ידי פרמדיקים של מגן דוד אדום ומאוחר יותר פונה על ידם לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא פצוע באורח אנוש, מחוסר הכרה וסובל מפגיעת ראש קשה. כאמור, הולך הרגל לא עמד בחומרת הפציעה ומאוחר יותר מת מפצעיו בבית החולים.

הולך רגל נפגע מרכב ברחוב אבן גבירול בתל אביב, נובמבר 2012. דוד מחפוד, חדשות 24
המונית שעל פי החשד פגעה בפצוע. זירת התאונה בתל אביב/חדשות 24, דוד מחפוד

לפני כשלושה שבועות נהרג רוכב אופניים בשנות ה-30 לחייו מפגיעת מכונית בצומת חתרורים בכביש 31, בין ערד לסדום. על פי החשד הוא נפגע ממכונית שנמלטה מהמקום. צעיר בן 23, תושב הפזורה הבדואית בדרום, נעצר לאחר התאונה בחשד שנהג ברכב הפוגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully