וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען בן 25 עף מגשר במחלף נתב"ג, מצבו קשה

16.12.2012 / 8:59

הרוכב נפל מגובה של כ-7 מטרים, ללא האופנוע, וקיבל טיפול ראשוני על ידי צוותי מד"א במקום. לא ברור מה גרם לתאונה הקשה. נהגת שמכעט פגעה בו לאחר שנפל: "זה נס חנוכה"

רוכב אופנוע בן 25, שנסע מכיוון נמל התעופה בן גוריון לכביש 1, נפל הבוקר (ראשון) מגשר המחלף, בגובה של כשבעה מטרים, בעוד האופנוע נשאר על הגשר. טרם התברר מה גרם לאופנוען להחליק. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי כשהוא בהכרה אך מצבו קשה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מפציעות בבטן ובגפיים.

תאונת אופנוע במחלף נתבג, דצמבר 2012. יותם רונן
האופנוע נשאר על הגשר, הנהג עף למטה. זירת התאונה, הבוקר/יותם רונן

ד"ר רפי סטרוגו, מנהל אגף הרפואה במד"א, שהגיע ראשון אל הפצוע תיאר: "מדובר בבחור צעיר שככל הנראה עף מגדר למטה לכביש מספר 1. הוא שכב בשול הכביש, שרוע. הוא היה מאוד חיוור, מזיע והיה נראה בשוק. ככל הנראה השוק נבע מאובדן הדם משטפי דם פנימיים. הוא קיבל טיפול במקום, ביצענו לו קיבועים ונתנו לו תרופות נגד דימום ונגד כאבים. מלבד למסור את שמו ואת מקום מגוריו הוא לא הצליח להגיד דבר בעקבות הכאבים מהם סבל". מתנדב אחר במד"א סיפר כי אחת הנהגות שהייתה במקום אמרה לו שללא ספק מדובר ב"נס חנוכה", כיוון שתוך כדי נסיעה היא ראתה אדם נוחת לפני רכבה, ובמזל היא לא פגעה בו.

תאונת אופנוע במחלף נתבג, דצמבר 2012. יותם רונן
"זה נס חנוכה". זירת התאונה, הבוקר/יותם רונן

בחודש יולי השנה נפל רוכב אופנוע לנחל איילון, באזור מחלף השלום בתל אביב, לאחר שנפגע מכלי רכב ונפצע באורח קשה. מחקירת האירוע עלה כי הרוכב נפגע מרכב פרטי, וכתוצאה מכך הוא הועף לנחל, סמוך לנתיבי איילון מצפון לדרום. הרוכב היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיו התחתונות, ופונה לבית חולים איכילוב בעיר. דובר מד"א, זכי הלר, סיפר אז כי הרוכב תיקשר עם צוות הסיוע, ובאמצעות רכב כיבוי העלו אותו לכביש. "הוא בהחלט יצא בנס מהאירוע", אמר הלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully