וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נפגע מרכב והועף לנחל בנתיבי איילון

30.7.2012 / 9:08

צוות של מגן דוד אדום ירד באמצעות סולם אל הנחל כדי לסייע לרוכב, כבן 30, שנפצע באורח קשה. הוא חולץ ופונה לבית החולים איכילוב. "הוא בהחלט יצא בנס מהאירוע"

צילום: דניאל בוק; עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

רוכב אופנוע כבן 30 נפל הבוקר (שני) לנחל איילון, באזור מחלף השלום בתל אביב, לאחר שנפגע מכלי רכב ונפצע באורח קשה. מחקירה ראשונית עולה כי הרוכב נפגע מרכב פרטי, וכתוצאה מכך הוא הועף לנחל, סמוך לנתיבי איילון מצפון לדרום.

תאונת אופנוע במחלף השלום, תל אביב, יולי 2012. דרור עינב
עומסי תנועה באזור. זירת האירוע/דרור עינב

צוות של מגן דוד אדום בסיוע סולם ירד לנחל והחל להעניק לו טיפול רפואי. הרוכב בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים התחתונות. הוא חולץ ופונה לבית החולים איכילוב בעיר. באזור התאונה נוצרו עומסי תנועה במקום, כאשר נתיבי אילון מדרך השלום לכיוון צפון נסגרו לתנועה לצורך החילוץ.

רב פקד אמיר ג'יבלי, מפקד משטרת התנועה הארצית תל אביב של אגף התנועה, סיפר כי "בשעה 8:30 קיבלנו דיווח על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע כבד בכביש 20, בנתיבי איילון לכיוון צפון מתחת לגשר איילון. כתוצאה מהתאונה רוכב האופנוע הועף מנתיבי איילון לתעלה בגובה 10 מטר. הוא חולץ על ידי מנוף של כיבוי אש בסיוע פרמדיקים של מד"א כשהוא במצב קשה ופונה לבית החולים איכילוב בהכרה מלאה. כתוצאה מהתאונה נחסם הנתיב השמאלי לתנועה ועומסי תנועה כבדים נוצרו על כביש 1 ממחלף שפירים וממחלף קיבוץ גלויות לכיוון צפון. רוב הפגיעות של הרוכב היו כתוצאה מהנפילה ולא מהתאונה. בוחני תנועה של אגף התנועה תל אביב נמצאים במקום, חוקרים את נהג הרכב הפוגע ומתשאלים עדי ראייה".

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, סיפר על מאמצי החילוץ. "מדובר בבחור בן 30, שנפל לתעלה ובסיוע של אזרח שהיה לו גרר ברכב הפרמדיקים ירדו אליו למטה. הוא מתקשר עם הצוות. בסיוע רכב כיבוי אנחנו בדקות הקרובות נעלה אותו למעלה ונפנה אותו לבית החולים. הוא בהחלט יצא בנס מהאירוע. אנחנו לא יודעים עדיין את הפרטים הטכניים. הנתיבים נחסמו לכיוון צפון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תאונת אופנוע במחלף השלום, תל אביב, יולי 2012. דרור עינב
"יצא בנס מהאירוע"/דרור עינב

''כשהגעתי ראשון לנחל ירדתי לזירה באמצעות סולם שהביאו למקום עוברי אורח ובסיוע סנפלינג, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני עד להגעת חובשים נוספים וכוחות כיבוי שחילצו אותו מתוואי הנחל שיבש בקיץ", סיפר דן גילדוני, חובש "איחוד הצלה - תל אביב".

נדב, תושב תל אביב שנכח במקום סיפר לוואלה! חדשות: "יש כוחות הצלה רבים במקום. חלק מהם נמצאים למטה בערוץ הנחל והם מנסים לטפל בפצוע. במקביל, הוצב מנוף שתחילה ניסו לתפעל אותו בלי האופנוע כדי לבדוק שהוא עובד, ובדקות הקרובות אני מניח שינסו להעלות אותו עם המנוף. יש פקק גדול בנתיבי איילון".

תאונת אופנוע במחלף השלום, תל אביב, יולי 2012. דרור עינב
פונה לבית החולים איכילוב/דרור עינב

בשבועות האחרונים אירעו כמה תאונות אופנוע קשות ברחבי הארץ. לפני כשבועיים נפצעה באורח קשה רוכבת אופנוע בשנות ה-30 לחייה, לאחר שהתהפכה עם אופנועה באילת. צוות של מגן דוד אדום פינה אותה עם פגיעת ראש לבית החולים בעיר.

כמה ימים לפני כן נפצע באורח קשה רוכב אופנוע כבן 18 מפגיעת רכב בכביש הראשי של באקה אל-גרבייה, סמוך לחדרה. נהג הרכב נפצע קל. צוות מגן דוד אדום העניק לפצועים טיפול רפואי במקום, ופינה את רוכב האופנוע לבית החולים הלל יפה. בתחילת החודש נהרג רוכב אופנוע כבן 25 בתאונת דרכים בשדרות בן גוריון בקריית מלאכי, לאחר שהתנגש בעמוד סמוך לספרייה בעיר.

לקריאה נוספת
בן עשר נהרג בתאונה בירושלים; "לא היה לו סיכוי"
רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים בקריית מלאכי
תוך שבוע: ארבע תאונות פגע וברח אירעו בבאר שבע

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully