וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שבוע: ארבע תאונות פגע וברח אירעו בבאר שבע

רמי שני

4.7.2012 / 22:41

בתוך שבוע אחד אירעו ארבע תאונות פגע וברח בבאר שבע, שהסתיימו, למרבה המזל, בנזקים קלים בלבד. בכל התאונות הספיקו נהגי הרכב הפוגע לזהות ולהעביר את הפרטים למשטרה

מה קורה בבאר שבע? משטרת הנגב עצרה השבוע ארבעה נהגים שהיו מעורבים בתאונות פגע וברח בעיר. שלוש מהן התרחשו בעיר העתיקה והנוספת – בשכונת נווה זאב, בחלקה הצפון מערבי של באר שבע. שלושה מהנהגים, בהם נהגת אחת, מוגדרים כ"נהגים צעירים".

רב פקד יובל פז, ראש לשכת התנועה בנגב, סיפר כי "במקרה אחד פגעה נהגת בת 18 במכונית בה נהגה אם לשלושה ילדים שהיו עמה במכונית". לדבריו, הרכב הסתובב במקום ולאחר שנעצר הצליחה האישה לרשום את מספר הרכב הפוגע בטלפון הסלולרי שלה ולהעבירו למשטרה. במקרה אחר, פגע נהג צעיר במונית וברח. כמו במקרה הקודם, נהג המונית הצליח לרשום את מספר הרכב הפוגע טרם נמלט. גם בשתי התאונות הנוספות, בהן מעורב נהג בן 19, הצליחו הנהגים הנפגעים לרשום את פרטיהם של הפוגעים ולהעבירם לידי המשטרה.

"רישיונם של כל הנהגים הפוגעים נשלל לחודשיים והמשטרה תפעל להעמידם לדין בהליך מהיר", סיפר רב פקד פז. "במקביל, קיבלנו עוד מספר דיווחים על נהגים פוגעים שסירבו להחליף פרטים עם נהגי המכוניות שנפגעו. גם במקרים האלה נרשמו מספרי המכוניות והם הועברו לידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully